Dalga...


Aslında Dalga adlı kitabı okuyalı baya oldu. Yeni olan filmini de izlemiş olmam...
Kitapta, faşizmin uygun şartlarda çok da kolay ortaya çıkabileceği anlatılıyor. Amerika'da bir lisede geçen hikayede öğretmen, derste bir anda diktatörlüğü canlandırmaya karar veriyor ve " olur mu biz medeni insanlarız" diyen öğrencilerin ne hale geldiği anlatılıyor......Ben her zaman kitabı filme tercih etmişimdir. Kitabı okuduktan sonra filmi seyretmeye itirazım olmaz. Burada da öyle oldu. Kitap kadar vurucu olmasa da filmi de beğendim açıkcası...Okumayanlara özellikle kitabı tavsiye ederim....

Yorumlar

  1. Listeme ekledim, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki kitabını daha önce paylaşmışımdır. Eski basım aslında. Ben de tesadüfen eşimin kitapları arasında bulmuştum. Ama netten bulup filmini de izle derim...

      Sil
  2. Bu aralar oldukça fazla okuyabiliyorum ve bu durumdan keyifliyim. Kasımda yine kursum başlayacak o zamana kadar hem hobylerime ve hemde okumaya ağırlık vermeye çalışıyorum. Okuduğum kitapların filmlerini izlemeyi sevmiyorum ben. Çünkü hep hayalkırıklığına uğruyorum kitaplardan her zaman tercihim oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce kitabı okumuşsam sorun yok benim için. Beyenmedimse yönetmenin hatasıdır:)))
      Bu aralar ben de sapıklık derecesinde okuyorum. Ama yavaşlamaya niyetlendim. Hobi falan kalmadı son zamanlarda. Okullarda açılacak. Daha yavaş bir tempoda okumalarıma devam edeceğim...

      Sil

Yorum Gönder