Mantar evim.....

 Evim burada konuşlandı bakalım. Kitap okuyan kız kitapların arasına yakışır gibime geldi de....


 Maskenin gözünden.....

 Meşe palamudu saksılar...





 Bank kablo ve maket ahşaplarından....

Yapım aşamasından bir foto....Böyle böyle yükseldi binamız...

En altta fotoğrafını verdiğim mantar ev ne zamandır aklımdaydı. Bu hafta sonu iş arası gidip gelip yaptım evimi. Dün de çevre düzenlemesi....

Evin ana malzemesi mantar ve çıtalar. Aslında daha çok mantarım var sanıyordum ama ucu ucuna yetti malesef. Tez zamanda bol mantar kaynakları bulmalıyım...Çıtalar uçurtma çıtası.

Mantarları ikiye kestim, fotoğraftada görülüğü gibi önce çıtaları sonra da mantarları yapıştırdım. Sıcak silikon kullandım yapıştırma işinde. Çatıda ise bir mukavvayı yapıştırdım önce. Üzerine de dilim dilim kestiğim mantarları....Biraz kusurlarım oldu bu aşamada. Üstten başlamıştı ama alttan olmalıydı. Sıcak silikonu sökemedim....Neyse çok çaktırmadı...

Daha öncedeh çocuklara ahşap puzzle matekler oluyor onlardan almıştım. Düz plakaların içinden parçalar çıkartılıp birleştiriliyor. Onların artık parçalarını atmamıştım doğal olarak. Kapımız onlardan bir parça işte.

Saksılar meşe palamudu, bank ise kablo ve yine maketlerin artık parçalarından...Bu aşamada bitirecektim aslında çok boş ve cansız göründü gözüme. Saksılara çiçekler ektim, banka da kitap okuyan bir kızımız...Kız da eski bir toka aparatı....

Yorumlar

  1. Fotoğraf çekimleri özellikle çok güzel neyden yaptınız bu evi çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Birgül:))) Temel malzeme şarap mantarı ve çıta...Gerisi nasıl bir ev olacağına göre değişir...

      Sil
    2. başlıkta yazıyor ve fotolarda da çok net mantardan yapıldığı :) zaten :)))

      Sil
  2. evetttt çok şirin olmuş,ellerine sağlık.Kızda çok datlu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevtap. Kızım biraz yıpranmış aslında bekleyemedim onu tamir etmeyi. Hemen yapıştırıp sonucu görmek istedim....

      Sil
  3. Bayıldım mantar evinize , gerçekten çok cici olmuş

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyor bayıldım..bence vernik sürerseniz daha hoş görünür..parlak parlak ama böyle de çok güzel emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş,meşe palamudu saksı fikrine bayıldım ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel oldu saksılarım...Etrafta saksı olarak ne kullansam diye dolanırken geçen yaz toplanıp bir kenara atılmış palamutlarla karşılaştık. İyi de oldu:))

      Sil
  6. çok çok güzel olmuş .bayıldım bu eve..ellerine emeğine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mihrimah ben de çok sevdim şimdi şarap mantarı kaynağı bulayım ki eşe dosta da yapayım bunlardan...

      Sil
  7. aaa harıka bır calısma daha..tebrıklerrr....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol:))) odunlarıma çok da uzak olmayan bir çalışma oldu.....

      Sil
  8. çok tatlı bir ev olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş mantar ev.Çok orijinal gözüküyor.Emeğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeeeeel. Ellerine sağlık. Yerine de çok yakışmış.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder