geri dönüşüm çerçeve.....

 Çerçeve üstüne yapıştırdığım kağıtlardaki laleri ve sapları boyayarak tamamladım..

 Gülün pembeliklerini de vurgu olsun diye boyadım....

 Yer yer yine kelebekler kondu çiçeklerin üstüne....

 Duvardaki yeri de burası oldu. Sıcak silikonla yapıştırdım duvara...


 Bu da ham hali.....
Arkasına kalınca bir defter kapağı yapıştırıldı...


Nostalji köşemi çok ihmal ettim size tanıtmakta. Aslında yapılıp bitmiş çerçeveler vardı ama araya başka başka konular girdi paylaşılamadı.

Bu çerçeve tam bir geri dönüşüm oldu aslında. Akerikan kapı yaptırdığımızda kapıların pervazlarından kesilip artan parçaları doğal olarak atmamıştım:)) Hazır kesili, boyalı illaki işe yarardı. Aradan 2 yıl geçmiştir sanırım nihayet ele alındılar. Elimdeki parçalardan puzzle yapar gibi uygunlarını biraraya getirdim önce iyice temizledim. Parçaları tek tek kalınca bir defter kapağına yapıştırdım.

Aslında başlarken tam olarak kafamda şekillenen bir şey yoktu. Üzerini dekupaj kağıtları ile süslemeye karar verdim. İnce uzun çiçek desenleri uygun geldi ama arada ek yerleri gözüme batınca çiçeklerin dozunu birazcık arttırdım. Çiçekleri boya ile tamamladım....

Ortaya vintage tarzında hoş birşey çıktı:)))

Yorumlar

  1. eh Saadet hanım pes diyorum böyle güzellikler neden bizim aklımıza gelmez ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuş diyorsun o zaman:)))Aslı bu kapı pervazlarından parça arttığında düşmüştü aklıma çerçeve yapmak. Tembellik bugün kısmetmiş...

      Sil
  2. kalan kapı pervazlarından böyle güzel bir çerçeve olcağı hiç aklıma gelmezdi..ben olsam çoktan atmıştım o pervazları ama ne güzel bir işe yaramışlar..çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil bende de eşimde de az buçuk çöpçülük var:))Teşekkür ederim....

      Sil
  3. helal vallahi imalata geçmişsin köşe dolmaya başlamış, ellerine emeklerine sağlık can...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)) Sıcaklarda tam randımanlı olmasa da yapıyorum birşeyler...

      Sil
  4. kırk yıl düşünsem hiç aklıma gelmezdi yaratıcılık işte bu olsa gerek süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül laf olsun diye değil ciddi olarak çok yaratıcı biri olduğumu düşünmüyorum. Ama algı belki de. Bu artan parçaları ilk gördüğümde aklıma gelen tek şey çerçeveydi. O zaman kafamda netleşmemişti ama sakladım parçaları. Nostalji köşesi gündeme gelince de değerlendiler...

      Sil
  5. çok güzel olmuş ellerine sağlık.çiçekli olan herşeyi severim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sıralar ben de pek sever oldum çiçekli temaları. Eskiden sadece canlısını severdim...

      Sil
  6. ellerine sağlık canım çok güzel bir iş çıkarmışsın yine.

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Bak işte benim de bu becerilerim hiç yok be güzelim.. Somun somun nereye kadar:)))) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle demeyin o somunları yapma becerisi olmayanlarda öyle çokki... (mesela ben)

      Sil
  9. şahane bir fikir bu!çok beğendim.banada ilham verdiniz:)mesela süpürgelik deniyor onlara galiba iki tane uzunca var.onları çerçeve haline getirebilirim:)))

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık geri dönüşüm projelerini çok severim hele de böyle güzel şeyler ortaya çıkmışsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Ben de bayılıyorum geri dönüşüme. Arada tembelliklerim olsa da çoğunlukla atmayız eşimle değerlendiririz herşeyi...

      Sil

Yorum Gönder