mim....



Bugünlerin popüler mimini sevgili alişnur göndermiş bana. Teşekkür ederim. Ben kuralları geçip direk  mimin sorularını yanıtlayayım....

- Denizi, yaz mevsimini çokkk  seviyorum. Şu günlerde oldukça mutluyum yani. Günün birinde denize bisikletle gidilebilecek uzaklıkta bir yerde yaşamanın hayalini kuruyorum mesela,

- Az buçuk takıntılarım var,
- Eh birazcıkta titiz miyim ne. Evde 3 erkekle benim titizliğin pek esamesi okunmasa da ben bildiğimi yapmaya çalışırım,
- Camların temiz olmasını çok ama çok severim.Her daim temizlerim kendilerini...
- Eskiden öyle değildim ama şimdilerde hiçbir haksızlığı es geçmiyorum. Kim olursa olsun doğru bildiğimden şaşmıyorum. Car car bir kadın oldum çıktım...
- Geri dönüşüm olayının sonuna kadar savunucusuyum. Hatta evli ve çocuklu olmasam aktivist olmak isterdim. Belki bir gün...
- Ada ve Deniz'in annesi olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum:))))))))

Yorumlar

  1. cevapladığın için teşekkürler arkadaşım. biraz daha tanımış oldum seni.

    YanıtlaSil
  2. 3 erkek ve bir kediyle yaşadığımdan sizi çok iyi anlayabilirim:)
    Ama bende titizlik kalmadı, camlarım her daim parmak izi:))

    YanıtlaSil
  3. neyse bende kedi yok. Bakamazdım sanırım. Hiçbir hayvanı elleyemiyorum.
    O camlardaki parmak izi hiç geçmiyor haklısın. Bir de elleri kalemden kara olmuş penlere parmak izleri çıkmış olma durumu var...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder