yine bir dönüşüm hikayesi...






Yine bir dönüşümün hikayesi bu. Eski kesme tahtası ve kırık testinin buluştuğu bir hikaye...

Ahşap olan eski kesme tahtam ne zamandır duruyordu alt kattı. Ondan mutfak panosu yapsam nasıl olur acaba diye bir düşünce ile önce boyadım kendilerini. Alta koyu kahverengi boyadım. Mum sürdüm. Daha sonra krem ile boyayarak zımparaladım.

Üstüne ne ypabilirim aşamasında da bu kırık testi girdi devreye. Kırık ama öyle dümdüz bir kırık değildi haliyle. Önce kıl testere ile düz bir çizgide testiyi kestim ki yapıştırdığımda düzgün dursun. Bu kısmı biraz uğraştırıcı oldu. Özellikle testinin alt tarafları kalınlaştıkça çok zorlandım.

Hoşuma giden bir gül resminin daha önceden çıktısını almıştım. Kesme tahtasına resmi yapıştırdım. Hamurla kabarttım bazı kısımlarını. Testinin üzerine de alt dallarından yapıştırdım. Ve vernikledim. Hoş bir şey çıktı ortaya:))

Yorumlar

  1. ellerine sağlık vallahi süper bir geri dönüşüm olmuş arkadşaım :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  3. Yarım saksı panolar hep hoşuma giderdi, seninkini görünce daha bir heveslendim şimdi, ama şu havalar var ya, izin vermiyor... baksana bugün tam kış günü sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya yine serinledi havalar. Sizin oralar daha da soğuktur kesin. Ama az daha sabret gelecek artık yaz...

      Sil
  4. Yaratıcılığından ve emeğinden dolayı kutluyorum:) Çok hoş bir değerlendirme çalışması olmuş.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş, kıl testere ile keserken su döküyor musun kestiğin alana daha kolay işler testere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok direk kesiyorum. Aslında bu malzemenin doğru kesimi kıl testere ile mi olur on uda bilemiyorum ama. Benim elimde o vardı diye yaptım...

      Sil
  6. Yine neler yapmışsın böyle, hayranım senin bu değerlendirmelerine:))

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım hakikaten tam bir geri dönüşüm olmuş.çokta güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. İlginç bir fikir, sonuç harika:)

    YanıtlaSil
  9. Helal vallahi ellerine sağlık çok güzel olmuş bir dahaki sefer şu kıl testereni resimlesene benimkinde mi anormallik var bir karşılaştırayım, sen her objeyi gayet mumtazam kesebiliyorsun ben arka kısmındakı o demir parça yğzğnden hiç aralara giremiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O demir çıkıntı zorluyor kesinlikle haklısın. Ben kesim yaparken masanın etrafında dört dönüyorum resmen. Ama kıl testere ile ilgili okuduğum bloglarda mengene kullanılmasının gerektiği yazıyordu. Ben kullanamadım. Elimle sabitliyorum kestiğim objeyi.
      En kısa sürede resimliyorum kıl testeremi...

      Sil
  10. canım sadece hoş değil süper olmuş ellerine sağlık. görüntü kadar fikir de süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Hatice. Evde bir dünya çöp olunca insan nasıl değerlendirsem diye bakıp duruyor işte.

      Sil
  11. Harika bir geri dönüşüm olmuş.Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim. Çok seviyorum geridönüşümleri. Hem elimizini altındakileri yenileyebiliyoruz hemde değişik olunca daha keyif alıyorum ben. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum dönüşümleri. Atmak öyle kolayki. Atılacakları işe yarayabilecek duruma getirebiliyorsak mutlaka ele almalıyız bence.

      Sil

Yorum Gönder