kıl testere ile arabalar....




 Bu peçete transfer


Uzun zamandır ihmal ettiğim hobilerimi paylaşmaya yeniden başlasam iyi olacak sanki. Aslında 10 gündür doğru dürüst hiçbirşey yapmadım. Bunlarda önceden. Bir süre cepten yiyeceğim yani...

Bir ara kıl testereye takmıştım ya o zaanların ürünü bunlarda. Minik minik  (6.5 cm) kestiğim arabalar. Kesme işinde kendim hiç de fena bulmuyorum ama iş boyamaya gelince bir dünya hata çıkıyor ortaya. Bunlarda da öyle oldu.

Kolye ucu, anahtarlık  gibi düşündüm kendilerini.  Kestikten sonra belli yerlere matkapla delik açtım. Sonra boyayıp vernikledim. Bir tanesi peçete transferi. Denemelik nasıl olacak göreyim dedim.

Yorumlar

  1. Uzmanlaşmak için acemilikten geçmek gerek, hiç de fena değil, dediğin gibi çok güzel anahtarlık olur eline sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Selma. Biraz da herşey hemen oluversin isteğimin kurbanı oluyorum:)))

      Sil
  2. Güzel olmuşlar. Daha çok anahtarlık olarak kullanılır sanırım.

    YanıtlaSil
  3. aaa ne güzelllerrrr vınn vınnnnnnn

    YanıtlaSil
  4. Çok ciciler, kesinlikle araba anahtarı için harika olur:)

    YanıtlaSil
  5. erkek çocuklar içinde ayraç olabilir helede kırmızı boyadınmı:)) şuu meşur şimşek mquinin peteçleri var mı ki kaplasan:))

    YanıtlaSil
  6. Kesim işi gayet düzgün Saadetciğim,WW nin totosundan veya burnundan tek delik daha iyi,boyama da çok detay çalışmışsın belki şablon hazırlasan pencereler ve tekerlekler için işin kolaylaşır. Bir de aklıma bakarken geldi ww leri düz canlı renk boyayıp benim kaftanlarda kullandığım minik çiçek boncukları yapıştırsan çok sevimli olur, onlar boy boy tekerlek kısımlarını siyah yaparsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boncuklar hoş durur aslında. Deniz' bayılır kesin....

      Sil
  7. Ellerine sağlık, kesme işlemi bittikten sonra biraz daha zımpara yaparsan kenarlarını daha muntazam bir götüntüye ulaşırsın ama sen zaten bunu biliyorsundur asıl mesele sabır, sen de benim gibisin iş bir an önce bitsin istiyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zımpara yapmıştım ama yetersiz olmuş. küçük matkabımla yapmıştım. elimde tutmak da zor oldu biraz...malesef sabırlı değilim işte:))

      Sil
  8. ellerine sağlık canım ben hiç beceremem sanırım kesme işlemini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk deneyişimde zorlanmıştım ama sonradan çok sevdim bu işi...

      Sil
  9. kıl testereyi kullanmak her zaman bana çok zor gelmiştir..
    valla her iş, ustasının eline yakışıyor..
    ellerine sağlık bitanem çok şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Figen abla ben ne hikmettir keyif aldım bu işten. Aslında sevmem bu tür işleri ama şekil ortaya çıktıkça keyfim arttı hep:)))

      Sil
  10. Ne güzeller, elinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım ,bilekliğin sarkan parçası da olabilir.

    YanıtlaSil
  12. gayet güzel olmuşlar ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder