İzmir'den bir Nilgün geçti:)))



Kızlarağası Hanı'nın içi...



 Selin, Aylin ve Aylin'in bir arkadaşı da katıldı aramıza..

Aylin bu hafta sonu nişanlanıyorda:))

Nilgün blog dostları ziyaretlerine bu hafta sonu İzmir'le devam etti. Sevindirdi bizleri:))
Cumartesi günü öğle saatlerinde Konak'ta buluştuk Nilgün'le. Bol bol yürüttüm belki de biraz yoruldu....Etrafı dolaştık arada oturtuk, muhabbet ettik. Öğleden sonra Selin'de katıldı bize. Aylin (artık pek ilgilenmiyor ama takı yapan blogcu bir arkadaşımız) ve arkadaşı da...

Çok keyifli bir gündü. Blog dünyasından bu güzel insanı tanıdığım için çok mutlu oldum:))

 Bu kitaplar Ada ve Deniz için. Malum benimkiler gezegenlerle çok ilgili olunca Nilgün de atlamamış bu durumu. Ada Gezegenimiz Yerküre kitabını o akşam yarılamıştı bile.
 Bunlar da benim hediyelerim. Bakarmısınız çantamın güzelliğine:)))

Yorumlar

  1. Hediyelerinizi güle güle kullanın, Nilgüncüm yine bekleriz:)

    YanıtlaSil
  2. OOOO sizde güzel bir gün geçirmişsiniz :) kitap okumayı seviyorlar demek ne gzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 1Gül şansıma ikisi de çok seviyor okumayı:))

      Sil
  3. Ayyyy ben kaçırdım desene :( geçen hafta Hatice Nilgün'ün geleceğini söylemişti ama bu kadar yakın zamanda olacağını düşünmemiştim bak ya çok üzüldüm kaçırdım ben desene ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım son ana kadar çok da net değildi. Gelsin bir daha bence de:)))

      Sil
  4. Oldukça keyifli bir günmüş,blog dostlukları ayrı bir güzel oluyor zaten.Çantan da çok ciciymiş güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem haklısın. Hiç tanımadığın ama sevdiğin insanları böyle kanlı canlı görmek bir başka güzel:))

      Sil
  5. Ne güzel bir buluşma olmuş, sizler adına mutlu oldum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Süpersiniz kızlar. İnsanın dostlarını görmesi kadar mutlu bir şey yok.

    YanıtlaSil
  7. şekerimmm ne güzel fotoroman gibi anlatmışsın :) harikaa.... evet ya sevgili yıldız hatice ablayıda göremedim.. ordan oraya şurdan şuraya derken yürüyüşe de katılıp izmirli blogger annelere destek verdik... göremediklerimden hediyelerini unuttuklarımdan özür dilerim.. bir sonraki gelişimi süpriz değil haberli ve planlı yapmaya karar verdim :) izban'a biner gelirim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet planlı olursa daha çok kişi buluşuruz, program yaparız.

      Sil
  8. Ne güzel, blog sayesinde böyle güzel arkadaşlıklar edinebilmek ne mutlu..

    YanıtlaSil
  9. harika fotoğraflar ve güzel anılar:)
    canım armağanları çok güzel sağlıkla kullan.

    yorumları okudum Nilgünümm inş. bir sonrakine denk geliriz.

    YanıtlaSil
  10. hediyeler şahane doğrusu.hepiniz güle güle kullanın..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder