.:

14 Şubat 2012 Salı

sevgililer günü...


Malum bugün sevgililer günü. Hediyeler, çiçekler, alanlar almayanlar......Evlilikte 10 yılını devirmiş biri olarak hemde Devrim'le bizde bugün mümkünse es geçilir. Ben her yıl önceden "eee ne hediye alacan" diye takılırım. Takılmasına ama açıkcası benim de çok üstünde durduğum bir tarih değildir kendileri. Laf olsun diye değil ciddi ciddi her zaman önemsenmek, değer verilmesi daha güzel...

Neyse benim giderek babalarına benzeyen oğluşlarım yine de böyle özel günleri bilsinler, akıllarına kazısınlar diye ben birşeyler yapmaya çalışırım. Bugün içinde kafamda güzel bir sofra hazırlamak, şöyle alpli kalpli minik pastalar hazırlamak vardı. Evdeki hesap çarşıya uymadı.

Ada güzelim dün yatarken "ağzımda kötü bir tat var"diye diye uyudu. gece 2'de uyandı. Çocuk o saatte kusmaya bir başladı resmen içi dışına çıktı. Hastaneye de gitmek istemedi..Yediği mi dokundu diye üstelemedik. Sabah Devrim erkenden acile götürdü. Ben Deniz'i yedirdim okula gönderdim arkalarından gittim. Oğluşum susuz kalmış serum bağlamışlar. Saatlerce serum yeni. 2 kraker yedi gene çıkardı. Doktor görünürde birşey yok dedi. O kadar bitkin düştü ki baktık doğru dürüst birşey yaptıkları yok aldık eve getirdik.

Uyuyor güzel gözlü. Toparlayamazsa üniversite hastanesine gideriz dedik. Bazen hastanelerde daha da ezil oluyor çocuklar. Kalabalık, kalabalıktan bunalıp geçiştiren hekimler...

Olayın özeti oğluşum birşey yiyemeyecekse yapmanın anlamı yok diyerek bugünü iptal ettim kafamda. İyileşsin alternatif sevgililer günü kutlarız artık...