sevgililer günü...


Malum bugün sevgililer günü. Hediyeler, çiçekler, alanlar almayanlar......Evlilikte 10 yılını devirmiş biri olarak hemde Devrim'le bizde bugün mümkünse es geçilir. Ben her yıl önceden "eee ne hediye alacan" diye takılırım. Takılmasına ama açıkcası benim de çok üstünde durduğum bir tarih değildir kendileri. Laf olsun diye değil ciddi ciddi her zaman önemsenmek, değer verilmesi daha güzel...

Neyse benim giderek babalarına benzeyen oğluşlarım yine de böyle özel günleri bilsinler, akıllarına kazısınlar diye ben birşeyler yapmaya çalışırım. Bugün içinde kafamda güzel bir sofra hazırlamak, şöyle alpli kalpli minik pastalar hazırlamak vardı. Evdeki hesap çarşıya uymadı.

Ada güzelim dün yatarken "ağzımda kötü bir tat var"diye diye uyudu. gece 2'de uyandı. Çocuk o saatte kusmaya bir başladı resmen içi dışına çıktı. Hastaneye de gitmek istemedi..Yediği mi dokundu diye üstelemedik. Sabah Devrim erkenden acile götürdü. Ben Deniz'i yedirdim okula gönderdim arkalarından gittim. Oğluşum susuz kalmış serum bağlamışlar. Saatlerce serum yeni. 2 kraker yedi gene çıkardı. Doktor görünürde birşey yok dedi. O kadar bitkin düştü ki baktık doğru dürüst birşey yaptıkları yok aldık eve getirdik.

Uyuyor güzel gözlü. Toparlayamazsa üniversite hastanesine gideriz dedik. Bazen hastanelerde daha da ezil oluyor çocuklar. Kalabalık, kalabalıktan bunalıp geçiştiren hekimler...

Olayın özeti oğluşum birşey yiyemeyecekse yapmanın anlamı yok diyerek bugünü iptal ettim kafamda. İyileşsin alternatif sevgililer günü kutlarız artık...



Yorumlar

  1. çok geçmiş olsun... dilerim bir an önce düzelir...
    ailece birlikte olduktan sonra her gün sevgi dolu geçer zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın okuyan biz birlikte olduktan sonra:)))

      Sil
  2. Geçmiş olsun. İlkokul ikinci veya üçüncü sınıfa başladıktan sonra rahatlayacaksınız. Fakat o zamana kadar - yani vücutları bağışıklık kazanana kadar - ne yazık ki çocuklar sık sık hastalanıyorlar. Acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehlikeyf fotoğraf yanılttı sanırım seni, eski biraz. Ada 4. sınıfa gidiyor. Aslında güçlü bünyeli bir çocuktur. Böyle olmamıştı daha önce. Alerjisi de olduğu için çok dikkatliyiz, güzel de beslenir.

      Deniz birinci sınıfa giden oğlum.

      Teşekkür ederim:))

      Sil
  3. Canım Büyük geçmiş olsun İyileşsin kutlama partisi yaparsınız yeterki sevgiyle hep birlikte olun
    Sağlık dileklerimi iletiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Serap iyileşsin oğluşum. O yiyemeyecek olduktan sonra yapmanın hiç anlamı yok...

      Sil
  4. Geçmiş olsun Saadetciğim. Evet evet kesinlikle alternatif bir sevgi günü kutlarsınız birlikte. Önce sağlık. Sevgin ailenle birlikte daim olsun canımcım.

    YanıtlaSil
  5. oy kuzum geçmiş olsun.rabbim acil şifalar versin canım inşallah hemencik iyileşir.annelere en güzel hediye çocuklarının sağlıklı ve mutlu olması sanırım.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun.İnşallah kısa zamanda düzelir..

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun umarım kötü bişey yoktur.
    beraber ve sağlıklı olduktan sonra tek şey farkndalık .Hergünümüze ne kadar şükretsek az.Oğlun iyilrşsin sana en güzel gün.

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun Saadetçim, şimdi nasıl iyidir inşallah, tahlil yapılmadı mı ya, bu doktorları anlamıyorum ben hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Fadiş. idrar tahlili temiz çıktı. gayta da dendi ama Ada'nın çıkış yapacak durumu yoktu. Resmen uyuyordu çocuk. Serum sonrası yine kustu dedik. Yedirin bir daha kusarsa yine serum veririz, kusmazsa göndeririz deyince biz de çıktık gittik. yani düzgün muayene yapmadı

      Sil
  9. çok geçmiş olsun.zaten çocuklar gül gibi bir anda soluveriyorlar.bununla kalsın bir daha olmasın inşallah.hastane konusunda ne kadar haklısınız!Allah eksikliğini göstermesin ama düşürmesinde..

    Bu arada bir kaç gündür bloğumda sorun var.çözmek isterken nasıl becerdim bilmiyorum ip adresimi değiştirmişim.şuan ki adres
    alanayy.blogspot.com.
    haber vereyim dedim:) sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder