görmemişin karı olmuş....

 Evimi de çektim karlı karlı....

 Ada'nın dinozorları bahçeyi bastı...

 Bundon sonrası hep Yedigöllerden.....







Görmemişin karı olmuş böyle çifter post hazırlamış. Aslında ne çok fotoğraf çektim ya bunlar yetsin dedim.
Dün sabahki kar oynamasının ardından kahvaltıyı yapıp hemen yeniden attık kendimizi sokağa. Şansımıza Devrim evdeydi de. Tepelere çıkalım biraz dedik ama yollar buzlanmış, bizim buralar da epey yokuş. Minik bir kaza bile yaptık. Araba kaydı kaldırıma çarptık. Neyse sadece tekerleğimiz patladı. Baktık girilmeyen yolların durumu daha da kötü (inanılmaz ama bazı köy yolları kapanmış Ege'de) biz de geri döndük...

Bizim evin biraz yukarılarında Yedigöller var. Yapay göller. Ama yedi tane basamak basamak çok güzel bir alan. Hoş bu yeni belediye çok ihmal etti orayı. Yedigöller acayip güzel olmuş. Göller yer yer donmuş, üstüne kar yağınca sanki tamamı donuk bir hal almış. Ağaçlar nefis görünüyor. Yokuş olduğundan çocuklar karda kaymanın keyfine de vardılar. Ada durup durup "neden bizim kızağımız yok, neden kızak almıyorsunuz" diye bize şarlasa da. Karda oynamanın dibini gördüler resmen..

Çocuklar eğlenir eğlenir dönüş yolunda eziye başlar ya o hesap Deniz dondum diye epey bir mızıkladı evde. Uykusunda da az buçuk öksürük. Ama olsun kimbilir kaç yaşında görecekler karı bir daha.....

Yorumlar

  1. yedi gölleri biz de çok severiz. bir ara abartmıştık her hafta sonu giderdik.

    görüntüler hakikatten çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize yürüme 15 dakika falan ama yakınınmızda diye mi bilmem o kadar sık gitmiyoruz. Birde bahçe olunca sanırım vakit geçiyor...

      Sil
  2. sizde çok güzel eğlenmişsiniz:))kar herkese eğlendirdi valla bu sene:))yedigöllerde süpermiş,görmek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel bir yer ama bu yıl su durumu kötüydü. Hatta göllerden biri susuz kalmış. Nedense belediye ilgilenmiyor..

      Sil
  3. ay her sene yağsa ya.çok seviyorum bizde yağınca olaya daldık sonra kaç gündür fırt diye burnumuzu çekiyoruz:)
    Eviniz ne güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sezobigo. Çok seviyorum evimi:)))

      Ada'ya göre yazın bile kar yağmalı...

      Sil
  4. Devrim kar yağınca işe gidemedi mi? Çok güldüm, Istanbul'da hep öyle olur genelde de:))Bir yandan anneme okuyorum sevincinizi:)) 21 yıl sonra anca görür çocuklar bir daha herhalde kayak istemeleri beni çok güldürdü nasıl da güzel çocuk olmak yaa. Benim İzmirli bir arkadaşımın yeğeni vardı bebekken Istanbul'a gelmiş ama pamuktan çok korkuyormuş nedense, lapa lapa kar yağdığını görünce ben bir şey yapmadım ki Allah niye bana pamuk atıyor diye camın önüne geçip iç geçire geçire ağlamış, halen gülerim ben bu naif çocuk korkusuna ve halen konuşuruz şimdi bir genç kız oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrim çarşamba gün bir seminer için Uşak'taydı. Orası tek gün yetmiş. Devamında kafa izni yaptı bir nevi.

      Evet Ada'ya anlatıyoruz "biz deniz kıyısındayız. Bizim paletimiz, maskemiz olur. Niye alalım kızağı" diye. Çocuk deli oldu. Hala kar sayıklıyor..

      İzmirli çocuklar bilmiyorlar karı, kardanadamı...

      Sil
  5. Tadını çıkarın tabii ki de. Kaza içinde çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Dilek. Neyse hafif atlattık....

      Sil
  6. Canım öncelikle kaza için geçmiş olsun .
    çok güzel resimler çekmişsin.
    Kızak alıpta hangi zaman kullanacakmış o:)))
    en çok çocuklar adına sevindim ben bu kar a çok uzun yıllardır tutmamıştı hiç.

    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. Manzara süper, bizim burda yağdı sonra bir baktık erimeye başlamış iki saat sonra kar diye bir şey kalmadı:)

    YanıtlaSil
  8. Fadiş Tire'nin rakımı bilmiyorum ama bizim ev Buca'nın tepelerinde kalıyor biraz. Bir de etrafta açık alan-arsa oldukça fazla. Kar rahat tuttu buralarda....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder