.:

12 Şubat 2012 Pazar

Elde açma börek yaptım



Mümkün olduğunca çocuklara kendi yaptıklarımı yedirmeye çalışan ben tam bir hazır yufka bağımlısıyım. Annem en alasından baklava bile yapardı ama ben hiç yufka açmadım, denemedim hatta. (ama kurabiyeleri güzel yaparım :)))

Geçelerde lezzetli somunlar'da bu böreği okudum. Daha önce mayalısını paylaşmıştı o zamanda yapmaya niyetlenmiştim de niyette kaldı.

Cuma günü alışverişte yine yufka almaya niyetlendim. İki markette de yoktu. Eee ben açarım o zaman dedim. lezzetli somunlar'ın tarifini denedim aynen. Yufkaları açma kısmı tam komediydi. Hiç fotoğrafını çekmedim ki literatüre yufka olarak geçer de insanlar hatalı tanır yufkayı diye:))

Ama lezzeti oldu. Hatta dün annem geldi bahçede semaver yaktık. Annem "olmuş" dedi o bana yetti. Hazır yufkadan daha lezzetli bir börek olduğunu söyledi hem annem hem Devrim...