delilik mi can sıkıntısı mı...



Dün akşam elimdeki çarpı işi pano bitince boşluk oldu bir an. Yeni bir tane var kafamda ama iplerim yok (bizim bu civarda istediğim gibi birşeyler bulamadım) Ne yapsam derken panoların kenarından artan ama ben tarafından atılmayan ince etamin şerit gözüme çarptı.


İnceliği o soda kapağı kadardı işte. Birşeyler olur diye yine atılmamış soda kapakları çıktı hemen ortalığa. Kalemle çizip içine girecek kadar kestim kumaşı. 6 tane böyle birşey çıktı ortaya. Öylesine kafama göre içlerine sığabilecek desenler yapmaya çalıştım.

Aslında hiç bana göre bir çalışma değil. Ben sevmem küçük işleri. Hele de böyle minik kumaşı tut, ipi sabitlemeye çalış. Kumaş atar bir taraftan....Ama taktım ya yapılacak işte.

Arkalarına küçük küçük kestiğim mıknatısları da yapıştırdım. Oldu size buzdolabı magneti.

Ben yaptım diye demiyorum duruşu hoşuma gitti. Birde verniklenebilir bunlar. Farklı bir süs olur işte....

Yorumlar

  1. Gerçekten çok orjinal olmuş, tam pinterestlik doğrusu:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. valla bravo sana,ben hiç gelemem böyle sıkıntılı işlere..çok şirin olmuşlar...

      Sil
  3. Bir daha yaparsan önce etamini kumaş zamkıyla filan zamkla,Sonra işle. Kesince kenarları da atmaz hem. İstersen sonra içine resin de dökersin. Tabii istersen:)) Ellerine sağlık:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumaş zamkını bilmiyordum Nedret abla. Doğaçlama gelişen birşey oldu bu aslında. Ama kemeraltına ilk gidişimde bakayım bu zamka. Teşekkür ederim:))

      Sil
  4. ''Delilik bir farklı düşünme halidir.''
    Ve de her delilik böyle olsaymış değil mi, ellerine sağlık:)
    Kenarlardaki saçakları kapatmak için kordon gibi birşeyler yapıştırılsa nasıl olur acaba diye düşündüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma kordonla uğraşmam sanırım. Zor gelir o kadar minik bir ipi yapıştırmak. Ama sertleştirme fikrini sevdim...

      Sil
  5. Gayet hoş olmuş.Bunun gibi kapaklarda işlemeyle,broş ve yüzükler görmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hiç denk gelmemiştim. Aslında görsem fena olmazdı. Teşekkürler...

      Sil
  6. çok güzel orjinal bi çalışma..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. waaawww süperrr olmuşlar canım benim...!!!! vernik değilde bence resin tarzı bişi ile doldursan içlerini! ömürlük olur valla sölim :) aslında elifzel var izmirde o yapıyor ama siz tanışıyormusunuz bilmiyorum

    nilgün komar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün:)))
      elifzel bloğunu görmüşümdür mutlaka kulağıma yabancı gelmedi ama kendisiyle tanışmadım.

      Sil
  8. eline ve fikrine sağlık çok değişik gerçekten...

    YanıtlaSil
  9. benim de pek hoşuma gitti... fikrine, emeğine ve sabrına sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. bunlardan yapılan kolye görmüştüm. ama yaptıklarınız çok daha hoş ve ilginç elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesli bir arkadaş daha bahsetmiş ama ben görmemiştim. Merak da ettim aslında onları. Teşekkür ederim:))

      Sil
  11. Değişik görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok minik işlere bulanmışsın canım benim :)) keşke elinde daha fazla kumaş olsaymış dedim işleme zorluğunu düşününce. Ben olsaydım içini hani tavuk falan konan köpük türevi malzeme var ya önce onunla desteklerdim ki o etaminler daha dışta dursun. Hatta bu fikri kapayım ilerde bir deneme yapayım böyle. dış yüzünü de kaplayabilirdim. Simultane gelişen işleri severim seninkileri de bu yüzden çok sevdim. deneyeceğim illa ki sağol can:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay gelsin sana. Sen yeni fikirlerle yap ben de senden kopya çekeyim:)))

      Sil
  13. Merhaba Saadet. Benim de hoşuma gitti yaptıkların. Ama bir tanıdık bazı böyle küçük şeyleri duvara yerleştirmiş 12 tane ve ortasına bir saat aparatı, doğrudan duvarda duvar saati olmuştu. Kuzularımın odasın böyle bir duvar saati de yapabilirsin. Kolay gelsin. Sevgiler. Özgül Bektaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgül merhaba. Sen kuzuların odasının yeni halini bilmiyorsun tabi. Hem oda değişti hem de teması. Uzay yaptık odalarına. Duvara güneş sistemi çizdim, roket yaptım. Bir ara uçak biletini İzmir'den al...

      Ama saat fikrini sevdim denemeli..

      Sil
  14. Bu arada kesilebilen mıknatısı hiç görmedim, merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeşitli yerlerin reklam amaçlı dağıttığı kağıt gibi ince mıknatıslar oluyor ya onlar. Makaslarahatça kesilebiliyor..

      Sil
  15. bayıldım canım çok uğraşmışsın belli oluyor.eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok uğraşmadım Aslı. Başladıktan sonra zor geldi. O ip atmaları da ondan zaten. Uğraşım verilen önerilerdeki gibi sertleştirilirse hoş sonuçlar ortaya çıkabilir..

      Sil
  16. Çok şeker olmuşlar. Delilik olmadan çıkmıyor bu güzellikler. Güzel olan her boy kapağın içine yapılabilir bu çalışma. Kavanoz kapakları geldi aklıma. Nedret ablanın resin dökme fikri de iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sibel:)) Nedret ablanın fikrini ben de sevdim. Gerekli malzemeleri edinip üzerinde öyle durmalı bir daha...

      Sil
  17. ilginç bir çalışma olmuş canım aklıına emeğine sağlık ve tabikide gözlerine :) bir dahaki güzel cansıkıntısı etkinliklerini dörtgözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel düşünmüşsün. :)

    Ne kadarda hoş görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuşlar,kesinlikle deniycem.

    YanıtlaSil
  21. ÇOK GÜZEL OLMUŞ VE BEN BU HALLERİNE DE BAYILDIM. ZATEN ASIL GÜZEL YAPAN FİGÜRLERİN BENCE. ÇOK YARATICI. TEBRİK EDER, BAŞARILAR DİLERİM...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder