.:

28 Şubat 2012 Salı

delilik mi can sıkıntısı mı...



Dün akşam elimdeki çarpı işi pano bitince boşluk oldu bir an. Yeni bir tane var kafamda ama iplerim yok (bizim bu civarda istediğim gibi birşeyler bulamadım) Ne yapsam derken panoların kenarından artan ama ben tarafından atılmayan ince etamin şerit gözüme çarptı.


İnceliği o soda kapağı kadardı işte. Birşeyler olur diye yine atılmamış soda kapakları çıktı hemen ortalığa. Kalemle çizip içine girecek kadar kestim kumaşı. 6 tane böyle birşey çıktı ortaya. Öylesine kafama göre içlerine sığabilecek desenler yapmaya çalıştım.

Aslında hiç bana göre bir çalışma değil. Ben sevmem küçük işleri. Hele de böyle minik kumaşı tut, ipi sabitlemeye çalış. Kumaş atar bir taraftan....Ama taktım ya yapılacak işte.

Arkalarına küçük küçük kestiğim mıknatısları da yapıştırdım. Oldu size buzdolabı magneti.

Ben yaptım diye demiyorum duruşu hoşuma gitti. Birde verniklenebilir bunlar. Farklı bir süs olur işte....