cümleten dökülüyoruz....


 Oğluşlar ders çalışıyorlar. Ben de yanlarında kitap okuyorum. Onlar çalışırken anneleri de çalışmalı dimi ama...

Geçenlerde yaptığım tuzlu kurabiye. İlk kez tatlılardaki gibi nişasta ekledim malzemelere çok hoş oldu. 
Yarım margarin, yarım sb sıvı yağ, bir yumurtanın akı (sarısı üstüne) mahlepli kabartma tozu (içinde tuz var ayrıca koymaya gerek yok) 4 çorba kaşığı nişasta, aldığı kadar un.

Malzemeleri yoğurup dilediğimizce şekil veriyoruz. ben bu kez kimini merdane ile açıp üçgen şekil verip içine azıcık lor koydum. Poğaça mantığı. Resimdekiler onlar... Ayrı bir hoş oldular...


Bugünlerde ev revir gibi teter teker hastalanıyoruz. Hafta başında Ada güzelimi resmen deviren bir virüsmüş. Hastanede doğru dürüst ilgilenmediklerinden ne olduğunu anlamamıştık. Dün de Deniz sabaha karşı kusarak kalktı. Ada kadar kötü olmadı ama o da keyifsiz olunca Devrim bu kez sağlık ocağına götürdü. Oradaki hekimimizden çok memnunuz. Ben gidemedim onlarla karın ağrısından kıvranmakla meşguldüm çünkü.

Doktor "salgın var rota benzeri bir virüs ama tespit etmek zor" dediş. Malum virüsler öyle kolayla tespit edilemiyor. Devrim ayran yaptı koydu Deniz'in önüne işe gitti. Bu arada veletler bana da bulaştırmış. Ben kıvranıyorum resmen ama evde hasta bir çocuk. Mecburen kalktım. Hiç sorunum yok derken akşam o kadar kötü oldum ki. Resmen Ada'nın durumuna düştüm.

Bir de üstüne nasıl becerdiysem üşütmüşüm. Ne yiyip içebiliyorum, nefes aldıkça her tarafım ağrıyor. Yaz gelcek denize gitcem derken...

(Pazar günü annemlerdeydik. Maa aile hem de. Küçük Eren'imiz hastaydı. Kusuyormuş. Bir gün önce de abisi Yağız (Deniz'le yaşıt) aynıymış. Sırayla Ada, Onur, Arif, Deniz, Doğa, abim kardeşim ve ben hepimizi dolanıyor bu meret.  

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun Saadet.Hem sen hem çocuklar zor.İnşallah kısa zamanda düzelirsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklar bir günde atlattılar. Kısa sürüyor, süründürüyor...

      Sil
  2. çok geçmiş olsun Saadetçim,bizde aynıyız...Burnumun etrafı yara oldu iyice silmekten...birde ishal derdi çıktı...ne oluyoruz anlamıyorum şu yaz gelsin artıkkkkk kışı hiççç sevmiyorum ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsin Aslı hem de tez zamanda. Bu kış bana çookkkkk uzun geldi nedense..

      Sil
  3. geçmiş olsun hepinize acil şifalar

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Sevdacığım, bizimkilerde geçirdiler bana da bulaştırdılar, bol sıvı tüketin bir de efersan c vitamini,yetişkinlerde daha ağır oluyormuş haberin ola:( Tuzlular güzel görünüyor, bugün misafir var daha önce görseydim denerdim:)) Bu saatten sonra yapılacak bişi yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.5 litrelik pet şişemle dolanıyorum evde zaten. Bu ne tür bir virüsse Ada ve ben ilk kez böyle olduk.

      Tuzlu hakkaten güzel oldu. Benim içime sindi. Bir daha yapacağım bakalım o gün canım mı istemiş diye..

      Sil
  5. geldimi gitmeyi unutuyor bu hastalıklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de nasıl. En kötüsü de çocukların hastalanması:((

      Sil
  6. Geçmiş olsun canım ya, kuzular iyi mi biraz daha? Annelik işte sen hasta olsan da, kendini dinlemeye fırsatın yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiler sıpalar:)) iyileşince unuttular her şeyi dödüler rutin yaramazlıklarına....

      Sil
  7. çok geçmiş olsun evet okullardada çok salgınmış en kısa zamanda iyileşirsiniz inşalllah sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gönül. Dün de babamızı yokladı şöyle bir, artık terk eder bizi sanırım:)))

      Sil
  8. Bütün aileye sağlıklı günler dileyelim o zaman.
    Güzel haberlerinizi duymak üzere...

    YanıtlaSil
  9. canım çok geçmiş olsun hepinize acil şifalar diliyorum
    ellerine sağlık kurabiyeler güzel olmuş tadıda öyledir eminim :))

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun cicoş. Sağlıklı günler.

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun hepinize kurabiyede nişasta bence de çok yakışıyor elleriniz dert görmesin sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. canımmm hepinize de acil şifalar. Alışmadığımız soğuklar bunlar sersem oldu herkes:(
    çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seferki soğuktan olmadı Hatice. Bir virüsmüş. Önce yeğenlerimde başladı. Geçen haftasonu birlikteydik. O ortamda olanların neredeyse tamamı hastalandı. Bir gün kusma, karın ağrısı, ishal....

      Sil
  13. Geçmiş olsun canım, çocuklarla çalışmak ne güzel, hepinize sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. ayyyy çok geçmiş olsun canım bilirim bizde bir ay öncesinden atlattık bu seneki birde geçmekte bilmiyor bir ay süründürdü beni tekrar geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder