Ve kuşlar....






Daha önce kıl testere ile kesim aşamasını paylaştığım kuşlarım yerlerini buldular. Yeni değil çok oldu yerlerine yerleşeli ama son günlerde yaşananlar erteledi yayınlanmalarını.
Toplam 7 kuş. Silüet gibi görünsünler diye siyaha boyadım, vernikledim. Direkt duvara yapışmasınlar diye de arkalarına birer tahta parçası daha yapıştırdım. Daha sonra da sıcak silikonla duvara...
İstediğim gibi bir foto olamadı nedense. İki kez çekip kaydettim ama en iyileri bunlar. Aslında yerlerinde çok güzeller. Hatta geçen hafta sonu kahvaltı yaparken Deniz "anne artık süs yapma. Kedi koyacak yer de kalmadı (bir kedi daha yaptım da) Çatlayacak duvarlar" gibi bir tepki gösterdi. "Eee ne yapayım peki" Onlara oyuncak yapıp dikecekmişim biraz da:)))

Yorumlar

  1. Kuşlar iplere konmuşlar ve ne hoş olmuşlar. Siyah bence yakışmış. TV ünitenle de uyum sağlamış. Çok cici...

    YanıtlaSil
  2. Marifetli Peri çok teşekkür ederim. Benim de içime sindi açıkcası, çok sevdim yerlerini:))

    YanıtlaSil
  3. nası ya :)) inan o kadar çok baktım ki resimlere siyaha boyayınca ne kadar güzel olmuş bunlar ..hariha bir dekorasyon ayrıntısı olmuş çok sevdim ben bu işi :)) eline saglık cnmm

    YanıtlaSil
  4. Çok cici olmuşlar ellerine sağlık.Bence de renk çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. bayıldımmm sanki penceredn içeri giripte oraya konmuşlar gibi dururyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Sağlıkla ve keyifle kullan canım evinin en güzel köşesine yerlişmiş bu güzellikleri. Ellerine ve emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Tam yerlerini bulmuşlar, bayıldım, bu kadar mı doğal görünürler, uzaktan gerçek gibi görünüyorlar inan ki ...
    Senin çocukların dediğini annem de bana söylüyor, haklı da aslında, verandalarda bile neredeyse yer kalmadı ama doymuyor bu aç gönlüm :)

    YanıtlaSil
  8. Odaya farklı bir hava vermiş, ellerine sağlık Saadet..

    YanıtlaSil
  9. Kuşlar yerini sevmiş, buradan öyle görünüyor:)

    YanıtlaSil
  10. maviii teşekkür ederim ben de çok sevdim kuşlarımı:))


    sevtap teşekkürler:)))


    Hatice:)))

    YanıtlaSil
  11. Dilek teşekkür ederim:))


    Nazan sarmaşıkların arasında doğal durdular kesilikle. Çiçeklere ayrı bir hoşluk kattılar:))


    Fadiş saol:))

    YanıtlaSil
  12. Banu ben kendimi iyi frenliyorum sanırım o konuda. Biraz da dağınıklık gözümü yoruyor. Bana herşey derli toplu olacak. O yüzden yapasım var ama boş boş duruyorum şu günlerde yine....

    YanıtlaSil
  13. çok güzel durmuşlar sarmaşıklarda kuşlar çok beğendim eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  14. süpersin sen! sarmaşıkda peçetelip yaptığın sepetlerinle ne kadar da uyumlu! doğa kokan bir evin var... ne mutlu sana

    YanıtlaSil
  15. asosh teşekkür ederim. Yalnız saksılarını değiştirdim sarmaşıklarımın umarım bana küsmezler. Anneminki küsmüş...

    YanıtlaSil
  16. Haklısın Nilgün yapraklı peçetelerim bu sarmaşıkları anımsatıyor. Seviyorum ben çiçekleri. Çocuklarda alerji çıktıktan sonra azalttım evde çiçek yetiştirmeyi ama heryerde olsa hayır demem...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder