kuşlu yastık


Bloglrın kapatılması hepimizin canını sıktı. Ne zamandır yaptıklarımı girmemiştim. Ama şimdilik iyi gidiyoruz sanırım. Yeniden elişlerime döneyim dedim. Bu arada İzmir nasıl soğuk. Ben böyle üşüdüğümü hatırlamıyorum. Dün resmen kar yağdı. Hoş Banu'nun kar görüntülerinin yanında bizimkisine kar denemez ama olsun. Biz İzmirliyiz ancak araba ya da çatı üsstlerinde görüyoruz karı. Sabah çocuklar okula giderken arabaların üstündekile toplayıp birlirlerine atıyorlardı. Deniz'de taşın üstünde azıcık kar görmüş "aaa kar" diye heyecanlandı.
Neyse yukarıdaki yastık da beşinci numaramız. Kuşlu yaptım bunu. Burada görmüştüm.  Kuşların telde dizilişi her zaman hoş bir görüntüdür bunu da ondan seçtim. Ne yalan söyleyeyim tek tek o kuşları makinada dikmek zul geldi bana....

Yorumlar

  1. sevgili adadeniz harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. telgrafın tellerine kuşlarmı konmuş diye bir şarkı mırıldanırda eskiler o geldi aklıma:))

    çok güzel görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder