Ada'nın doğum günü hediyesi

İki balığımız yan yana

Ada'nın istiyorum diye önüme koyduğu oyuncak balık



Ada'ya doğum günü için ne istediğini sorduğumda büyük bir balina dedi. Ben de nette iyice bir karıştırdım, bir kaç balina örneği buldum. Tam oturdum kalıp çıkartacağım, önüme bu balığı koydu "bundan istiyorum" diye. Tamam dedim oyuncak balığa baka baka direk polar üzerine çizim yaptım. "tamam" olurunu aldıktan sonra da kestim diktim. Ama vatandaş ağzı da açık olacak dedi. Diş kısmı kafamda canlanmadı ama elimden geldiğince ağzı açık kocaman bir balık diktim. Bir tek üstteki yüzgeci eksikmiş....

Yorumlar

  1. Alem çocuklar allah bağışlasın istekleri hiç bitmez:) Hayırlı ve sağlıklı nice yıllar dilerim sevgili Ada'ya;)

    Seninde ellerine sağlık canım ne de şirin olmuş varsın bir yüzgeci eksik olsun sonuçta Ada'yı da mutlu edebilmişsin ya ne mutlu sana;)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı seneler sağlıklı,mutluluk dolu inşaallah. (Balıkda çok güzel olmuş ellerinize sağlık.)

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Anne böyle becerikli olursa, çocukların da istekleri bitmez tabii. Bravo diyorum sana, hem harika balık için, hem de çocuklarınla böylesine ilgili olman için...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Banu. Ne kadar hoş bir övgü bu böyle, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. iyi yaşlar sağlıkla canım...bu şirin köpek balığına bayıldık oğluşumla...harika olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. İyi ki su da fışkırtsın diye tutturmamış:)) Ellerinize sağlık. Nice mutlu yaşları olsun kıymetlinizin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim asosh

    Nedret abla onu ben düşündüm de içinden nasıl çıkarım bilemedim. O yüzden hiç sesimi çıkarmadım. Teşekkür ederim bu arada

    YanıtlaSil
  8. süper olmuş balina. Ellerinize sağlık. Ah ah canım annemi özledim ya.:(((.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş elinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim arkadaşlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder