deniz kabukları çerçevede




( Önce kabukları yapıştırdım. Aralarına deniz kumu güzel olur dedim ama beklemek istemeyince Ada'nın bir çalışmasından artan renkli kumlar geldi aklıma. Sprey verniği ilk sıktığımda acemilikten kumlar dağıldı biraz. Sonrasında daha hafif sıkarak kumları sabitledim.)


kendime hediye olarak aldığım duvar ünitemin gözleri boş kalınca bende çerçeve yapmaya karar verdim. Didim'den Urla'dan topladığım bir dünya deniz kabuğum vardı. Ahşap çerçeve alıp bu şekilde değerlendirdim. Bu ilk ahşap çalışmam dikkatinizi çekerim.



Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim beyaz mendil

    YanıtlaSil
  3. çok hoş.. mavi renkli kumlar da çok yakışmış.. çok beğendim ben..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler aylin. Evet ben de sevdim. O kumlar istendiği kadar satılıyorsa bakıp alacağım zaten. (benimki Ada'nın bir çalışmasından artandı)

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık çok sevimli olmuşlar,sevgiler

    YanıtlaSil
  6. o Evet, muhtemelen bu yuzden

    YanıtlaSil

Yorum Gönder