İstanbul'u dolaştım yine

 

İki seçim arası Ada'nın yanına gitmiştim. Dolabına yemek koymak, ev temizliği, alışveriş aralarında da klasik rutinimi yaptım. tabanvayla İstanbul'u dolaştım. Bu kez hiç toplu ulaşıma binmeden yakın çevrelerde yürüdüm, fotoğraf çektim. Beyazıt, Zeyrek, Balat, sahil tarafları, Taksim, Galata güzergahlarım oldu. Her yere yürüyerek gidip gelip epey bir yoruldum ya olsun. 

Hoş şehirde kalabalıktan o kadar kaçan ben dönüş yolunda bindiğim otobüs Manisa'ya yakın bozuldu. 1 saat sonra aynı firmanın başka bir otobüsüne geçtik. Ben oturdum ama ayakta kalanlar oldu kalabalıktan. Bu arada tüm yolcular da binemedi. Ve ben ciddi ciddi hastalandım. Sanırım bir enfeksiyon durumu oldu. 10 gün kadar kimseye yanaşmadım artık.


Sahaf kedileri



Zeyrek sokakları




Bir kafeden çekim.


Molla Zeyrek Camii
 

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun. Çekimler güzel bakış açına sağlık.

    YanıtlaSil
  2. beyoğlu sahaf kedileri :) galata köprüsünden geçtin demek ki bikaç defa :) o yürüyüş rotaları çok iyi ivit :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Fotoğraflara hayran kaldım. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, çok beğeniyorum fotoğraflarını, gözlerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder