Şiddet


 İçimiz dışımız şiddet oldu. Her gün bir çocuğa, kadına, hayvana, doğaya şiddet haberlerini duyuyoruz. Dün yine sabah sosyal meda önce Konya sonra Mamak'ta hayvan barınağındaki şiddet haberleriyle çalkalandı. Görüntü direk açıldığından gördüm masefes. Fenaydı Konya'daki. nasıl bir zihniyet-beyin o şekilde bir cana vurabilir? 

Sonra akşam oldu 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetin Önlenmesi için Uluslararası Mücadele Gününde kadına şiddetin dibi görüldü resmen. 

Üniversitede öğrencilere şiddet de eksik kalmadı dün.

Yorumlar

  1. İnsan bu tür kurumlarda çalışanların doğal olarak daha hayvansever daha eğitimli olmasını bekliyor. Hakkıyla yargılanırlar umarım.
    Halk Tv'de bir avukat çıktı önceki yıllarda sorunsuz eylem yapmıştık bu sene ne değişti diye sordu. Bunu ben de merak ettim. Emniyet güçleri halkına güzel örnek olmuş, birileri bundan güç alıp daha fazla cinayet işlemez umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gece Ves Anderson'un Köpek Adası animasyonunu izledim. İstanbul'da da bir zamanlar köpekleri Hayırsızada'ya sürgün etmişler. Ves Anderson'da benzer bir konuyu işlemiş. İzlemeyenlerin ilgisini çekebilir diye bilgilendirmek istedim...

      Sil
  2. bu köpek olayı hepimizi çok üzdü.

    YanıtlaSil
  3. Cidden bu hükümetin halka, kadına, hayvana zulmü nedir arkadaş? Neyden korkuyorlar bu kadar? Yetti artık gerçekten yaa...

    YanıtlaSil
  4. İnsan gibi yaşamak varken neden bu şiddet anlamıyorum, toplum olarak şiddeti ne kadar çok benimsedik

    YanıtlaSil
  5. yazık gerçekten ama hak ettiklerini alırlar bir gün, bu dünya kalmadı kimseye

    YanıtlaSil

Yorum Gönder