Süslü Kadınlar Bisiklet Turu 2022

Süslü Kadınlar Bisiklet Turu 10. kez İzmir'de düzenlendi. Bu kez diğer yıllara göre epey bir kalabalık ve renkli oldu açıkcası. Bir bilgiye göre 3 bin bisikletli varmış. Sayı neydi bilmiyorum ama çekerken önümüzden geçen bisikletler bitmek bilmedi. 

Elbette bol bolll fotoğraf çekildibu etkinlikte. Onların içinden bir kısmı bunlar. İlk olarak İzmir'de başlayan etkinlik şimdilerde çeşitli il hatta ülkelerde de düzenleniyor. Bilgi almak isterseniz buraya gözatabilirsiniz.
















 
Benim daha önceki katılımlarımda hep Cumhuriyet Meydanı'nda toplanılıyordu bu yıl Karşıyaka'da oldu etkinlik. Hadi biz de bisikletle gidelim dedik. Aslında elbise giymek gönlümden geçti ama Buca'nın o trafikli, sorunlu yollarında gözüm yemedi. Zaten yola akan sulardan mı nedir bilmem bir yokuşta fren tutmadı ve düştüm. Dizlerim epey yara bere içinde bu karede aslında.

Yorumlar

  1. Ne kadar renkli ve güzel.çok şanslısınız İzmir'de yaşadığınız için. İran'daki kadınların mücadelesini düşününce de çok anlamlı.içim açıldı. Kadın olmak güzel, cıvıl cıvıl kadınları görmek de güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İzmir pek çok anlamda yaşanılası bir şehir. İnsanları farklı. Seviyorum bu anlamda

      Sil
  2. Ay çok ama çok güzel. Dönüş uçağım bir gün önceydi. Bir gün ile kaçırdım. Ve çok üzüldüm. Keşke orada olabilseydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm sizin için. Belki seneye buralarda olursunuz.

      Sil
  3. 3 bin rakamı gerçekten çok ciddi bir katılım sayısı:) Bizim burada da aralarda yapılıyor, çok kalabalık olmasa bile renkli görüntülere sahne oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok iyi bir rakam. İzmir'in kurtuluş etkinliklerinin gazı biraz da diye düşündüm. Ya da Karşıyaka'da daha çok bisikletli olabilir. O tarafta olunca katılım çoğaldı.

      Sil
  4. eğlenceliymiş :) bostanlı ne güzel semt yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ters geliyor çok takılmıyoruz ama evet güzel yerler. İnsan oraları gezmek için çıkmalı arada evden

      Sil
  5. Geçmiş olsun. Fotoğraflar çok güzel. İnsanın içini açıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. İşte sanırım öğrendiğimden beri bu düşme ilk oldu. Etkinliğin ortamı da çok güzel oluyor.

      Sil
  6. Bu yıl hastalık cenaze derken kaçırdım etkinliğı duyuramadım ☹️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder