Küçük bir mola


Bu ara sanki çok aktifmişim gibi "küçük bir mola" diyorum ben. Sıcaklar fena vurdu. Hiç yazı yazasım ya da birşeyler yapasım gelmiyor. Zaten yoğun olarak ev silme sporu yapıyorum şu günlerde.
Hep dedim bıktırdım ya da ben bıktım. Etraftaki inşaatlar bitirseler de pisliklerini temizlemiyorlar malesef. Evin dibindeki eşya getiriyor ama yoldaki kum, çöpleri, kırık taşlar, harfiyat artıkları duruyor. Bir üstümüzde başka bir inşaat ( evin önündeki alan belediyeye gidiyor niye ben düzenleyecekmişim) deyip bıraktı öylece. Malum havalar kuru, hani vahşi batı filmlerinde olur ya toz uçar yolda. Aynen öyleyiz. Rüzgarla evin için kum resmen. Günde 3 kez falan siliyorum yerleri:(( otomatiğe bağladıma artık.
Neyse yakınmak yok. Bu kadar haksızlıkların yaşandığı bir ülkede bir yer silmeye yakınmak eşşeklik olur diyorum ve noktalıyorum.
Devrim'in kuzeni Marmaris'de noter. Geçen yılda gitmiştik yine bir küçük tatil yapıp gelelim dedik. Bol bol mavi fotoğraflarla dönmeyi diliyorum.....

Yorumlar