Gökkuşağı

 Gökkuşağını görüp de mutlu olmayan var mıdır acaba? 43 yaşıma geldim ben her gökkuşağı çıkışında çıkarım dışarı mutlaka seyrederim. Bazen fotoğraflarım hatta. Geçen cumartesi tarlada başıma gelense mutluluk ötesiydi. Ağzım kulaklarımda seyrettim şu görüntüyü....

Hava hep karanlıktı zaten tam biz işleri bitireceğiz dönüş yapacağız dağlardan resmen sis  bulutu bize doğru gelmeye başladı. Eşim "Saadet yağmur fena geliyor toplan" derken ben yüzümde kocaman bir gülümseme "ne güzel ıslanacağım" modundaydım.
Çok ilginç birdoğa olayıydı. Dağlardan sis geldi geldi tepemize boşaldı resmen. Mutlu mutlu yağmurda ıslanırken (ki dinmemişti) bu kez şu muhteşem görüntü çıktı ortaya.

Ben en iyi görüntüyü alacağım diye tarlanın içinde tur atan bir tip. Bir taraftan kapak gibi birşeyle makinamı korumaya çalışıyorum.Gökkuşağını tek karede almam mümkün değildi. 2 karenin panaromik görüntüsü bu. Dar zamanda epey bir kare çekmişimdir.

Bu arada benim erkekler ne mi yapıyardu? Üçü de arabanın içinde benim işimin bitip eve dönmeyi bekliyordu. İçi geçmiş hepsinin....

......Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstüne yağar; Ama rengarenk gökkuşağı da yağmurdan sonra çıkar. Hz. Mevlâna

......Kadınlar gökkuşağı gibidir.Tek bir rengini yok sayarsan,tüm renkleri birbirine karışır. Nazım Hikmet Ran



Yorumlar