Yemek Fotoğrafçılığı

 İzmir'de yemek bloğu yazarları düzenli olarak buluşuyorlar. Ben de grupta üyeyim ama pek yemek bloğu sayılmayacağımdan toplantılarına gitmiyordum. Safiye arkadaşımız Yemek Fotoğrafçılığı üzerine bir eğitim programına ön ayak olunca ise kaçırmak istemedim..
Ayberk Demircan, yemek fotoğrafçılığı ve ışık, renkler ve kompozisyon hakkında çok güzel bir sunum hazırlamıştı bize. Eğitim için Fujifilm İzmir Showroom'unu bize tahsis etti ayrıca. Uygulamalı olarak da anlattı konuyu. Keyfli bir eğitimdi yani....


 Konu ilgimi çekmişse ben...


Cidden zahmetli iş yemek fotoğrafçılığı. Kimi yemek piştikten 10 dk sonra, kimisi birkaç saat sonra fotoğraflanmalıymış. Sebzeler ise tam pişmeden mesela....Objenin çekileceği yer, ışık, kompozisyon....Sanırım ben şimdilik böceklerimle mutluyum:)))

Yorumlar