Bisikletli kutu


Ahşap yakma hevesim son sürat devam ediyor. Bu aralar ortalık sakinledi mi ya pinterestte yeni desenler araştırıyorum ya da yeni işler yapıyorum. Aldığım kutular bitmek üzere yeni şeyler almalı yakmalık....
Epey şey yaptım ama iş fotoğraflamaya geldi mi zor geliyor bana ki ben fotoğraf çeken biriyim. Birikenleri yavaş yavaş paylaşayım en iyisi dedim bugün...


Bisikletli temaları seviyorum ben. Hoş bisiklete binmeyi de seviyorum ama malum bu ülkede araba endeksli  kentlerde ne kadar binilebilirse...
Deseni havya ile yakıp biraz da renklendirme yaptım bu kutuda. Permanent kalemler kullandım renklendirmelerde yine...

Kutunun ön yüzündeki kalplerde ise başka bir kalem kullanmıştım ince uçlu diye. Malesef o kalem verniği görünce dağıldı biraz.
Amma velakin kutum yine pek sevimli oldu......


kullandığım havya yukarıdaki alet....

Yorumlar