Aşk.....

 Geldik yılın en önemli gününe....14 Şubat Sevgililer Günü. Teknik olarak böyle bir günde hediye çılgınlığı yaşanmasına karşıyım ben. Bir anda ihtiyaç olsun olmasın takılar, çiçekler, giyim vs alınıyor. Ki daha sonradan yapılan haberlerle de görüyoruz ya ciddi bir tüketim yaşanıyor bu hafta içinde...

Ama insanların birbirine hoşluklar yaşatması için bir bahane olabilir. Ben elişlerinde sevgiyi yazan-anlatan şeyler yapmayı seviyorum. Hoş benim odun koca bundan anlıyor mu cık...Olsun ben yapayım da yine....

 Geçmiş yıllarda yaptığım bir sevgi notluğu yukarıdaki. Girişe asmıştım hemen. Tüm ev halkına anlatmıştım. İşte buna notlar asacağız okuyacağız falan. Bir iki şikayet notundan sonra fatura tutturma yeri oldu kendisi:(((

 Yine salonumda odun dalları ile yaptığım resimlik. Hala duruyor ve güzelliklerime bakıyorum ben ondan...


 Etamin de en sevdiğim elişlerinden biri. Epey bir böyle panolar işledim. Birkaç örnek sevenlerine...

Kelebek misalidir aşk; Anlamayana ömrü günlük, Anlayana bir ömürlük! 
Nazım Hikmet Ran

Aşk, benim için de, benim gibileɾ için de, biɾaz fazla. Fazla güzel biɾ şey. Ne uçmak geliyoɾ elimden, ne de ötmek. Heɾ şeyden önce yiyip içmeye ihtiyacım vaɾ; halbuki, aşık oluɾsam yiyip içemem.
Orhan Veli

Yorumlar