2017 başladığı kadar tatsız devam etmesin...

 Bahçenin yeni yavruları. Bizim meşhur anne bahçede üçüncü kez doğurdu. Veterinere sorduk yavrular 6 aylık olunca anneyi kısırlaştırılabilir demişti ama o dönemde anne sırra kadem basıyor, hamile kalıp geri dönüyor...4 tanelerdi şimdilerde üçü bahçede. Ada'nın alerjisi yüzünden bakmayacağız desek de dayanamayıp bu soğuklar besliyoruz...


 Yılbaşı klasiğimiz; anne annede tüm kardeşler, kalabalık çocuk grubu, yüksek ses:))) Çocuklar birarada olmayı pak seviyorlar. Biz de her yılbaşı onların gönlü olsun başka program yapmıyoruz annemde toplanıyoruz. Bu yıl da biraz ülkeyi kurtardık, biraz muhabbet ettik, Tarkan dinledik...2 gibi yattığımızda İstanbul'daki olayları bilmiyorduk. Hatta ben ara ara faceye girdim ve " ne güzel internet hiç yavaşlamadı" dedim ortama. Malum net yavaşladıysa bu aralar patlamaları getiriyor akla...Malesef acı yine acı....

 Külahlardan dağ yaparak süslediğim yeni yıl pastam. Benim dağlar yıkılmış dolapta beklerken orası ayrı hikaye:)))

Vee Deniz evde yeni yıl çekilişi yaptı. Bana Deniz hediye alacaktı. Babası ile elektrik süpürgesi yapmışlar. Çalışıyor ama  çekişi az. Biraz üzerinde çalışacaklar. Netten izlediği bir videoda görmüş. Pek sevdim hediyemi:)))

Yorumlar