Ahşap yakma kitap ayraçları....


Havalar soğudu benim elişleriyle uğraşasım geldi bu aralar. Aslında dışarıda yapmak daha kolay bazı işleri ama benim gelenlerim yeni geldi işte:)))

Bu kitap ayraçlarının yapımının planı teeee aylar öncesine dayanıyor. 3 parça düzgün parça demonte olarak aldığımız bir dolaptan çıktı. Aslında bu işlerden karı koca anlarız bugüne kadar hiç artık parça  bırakmadık ama bunlar kutuya niçin konmuş bir türlü bulamadık. Ben el koydum doğal olarak ve kitapa ayracı yapacağım dedim. Bekliyorlardı öyle.

Arkası göründüğü gibi beyaz kaplama. Oraya hiç dokunmadım. Ön tarafına seçtiğim desenleri havya ile işledim. Teldeki kuşları hep sevmişimdir zaten biri öyle oldu. Burada da bardak altlıkları var mesela. Birini kahvali yaptım ki kitap ve kahve iyidir....Kedilisi hemen sahibini buldu. Hoş Ada kedime "fareye benzemiş" dese de Deniz hemen sahiplendi onu. Yani resim yeteneğim yerlerde sürünüyor.....
Verniklemedim. Zaten ahşap yakma bozulacak birşey değil gerek görmedim ben.




Yorumlar