Yine yeni bir hafta.....

 Size de öyle geliyor mu? Zaman sanki koşarak ilerliyor artık. Ne zaman pazartesi ne zaman pazar anlamak zorlaştı. Okullar açıldı açılacak derken sınavlar bile başladı. Bakıyorum haberlere Teog yaklaşmış hatta....

Ne çocuklar ne de biz büyükler yeterince yaşamadan mı yaşlanıyoruz ne!

Dediğim gibi benim telaşa oğlm sınav stresini yaşıyor ve yaşatıyor itinayla. "Lise 1 çok zor anne çok çalışmalıyım anne" konusundan başka konu yok bizde. çocuk sabah 7'ye doğru çıkıyor evden yaklaşık 12 saat dışarıda. Gel duş al, yemek ye, ödev yap....Valla çocuğun yüzünü unuttum resmen. Tümü böyle gençlerin. Bunlar çocukken teog yaşadılar, genç oldular üniversite telaşı başladı. Yazık  geleceğimize....

işte bizim deli yüzünden evciyiz bu aralar. Dedemiz özlemiş Urla'ya gittik, babamızı tek gönderdik tarlaya. Tüm cumartesi Urla'da evden çıkmadık. Pazar günü ise ben tırlatarak denize girdim:))) Devrim'in "cidden girecek misin suya" şaşkınlığı içinde bir 10-15 dakika yüzmüşümdür. Zaten suya dizinize kadar girdikten sonra uyuşuyorsunuz hissetmiyorsunuz:))) Tek sıkıntı günün geri kalanında yutkunma zorluğu yaşadım soğuk azıcık etkilemiş sanırım.....



 Deniz'in müthiş kıyafet kombinasyonlarından biri. Hayır bu şekinde dışarı çıkıyor bir de. Gören çocuğa doğru dürüst fistan almıyoruz sanacak. Öyle kafasının dikine gider ki illallah dedik karışmıyoruz artık....


Yorumlar