Tarlada yeni uğraşlar....

 Gece yıldızlar muhteşem tarlada. bu hafta ay yoktu yıldızlar alabildiğine coşmuşlardı.....


Hafta sonu 2 gün tarladaydık yine. Çocukları anneme emanet ettik çünkü gece üşürler diye korktuk; biz ikimiz bol bolll çalıştık. Benim kocanın hep yeni yeni icatları olur. Şimdilerde sulama amaçlı havuzla uğraşıyoruz. Kapçeyle açtırdığı havuzun iç kenarlarına tuğla örüyor ki toprak kaymasın. Haliyle her işi olduğu gibi bunu da kendimiz yapıyoruz....

Biraz dikkatli bakınca büyük ayı karşınızda....

 Akşam yorgunluk çayımızı içerken tepemizdeki manzara.....

 Zeytinler oluyor. Annem için yeşil zeytin topladım biraz.....

İşte havuzumuz. O tuğlaları ben taşıdım. Devrim temel yaptı duvar ördü. İş öyle böyle değil çok fazla. Ama buralarda su olayı kötü. Birilerinin getirmesi gerekli. Köyde tankeri olan 2 kişi var pek nazlılar. Benim adama iş çıkartıyor diye ne kadar kızsam da başkalarının eline bakmak her zaan daha sıkıntılı. Yapalım bakalım....

Yorumlar