En çok beğendiğim 15 kitap-mim-


Buzlu Kalem beni bir mime davet etmiş. Konu kitaplar olunca davete icabet etmemek olmazdı....
En sevdiğim 15 kitap; direk aklıma Fakir Baykurt geliyor tabiki. Baykurt'un tüm kitaplarını sevenlerdenim ben. Ama yine de seçeyim arasından dersem 2 tanesini ekledim listeme.Aslında bu liste uzar gider de.....

Keklik- Fakir Baykurt     burada
Kaplumbağalar- Fakir Baykurt  burada
Sineklerin Tanrısı-William Golding   burada bahsetmiştim
Ağla Sevgili Yurdum- Alan Paton     burada
Göl Dağı-Metin Köse   burada
Dalga- Morton Rhue  burada
Kulleteyn-Turan Dursun        burada
Gece kelebeği Perperık-a Söe- Haydar Karataş    burada
Kuru Beyaz Bir Mevsim- Andre Brink    burada
Masalını Yitiren Dev- Adnan Binyazar   burada
Sofie'nin Dünyası- Jostein Gaarder
Şeker Portakalı- Jose Mauro De Vasconcelos
Kayıp Romarlar-Vedat Türkali burada
Kardeşimin Hikayesi- Zülfü Livaneli  burada
Limon Ağacı- Sandy Tolan  burada

Yorumlar