29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun......

 Gece düşük enstantanede dalgalanan bayrak....Seviyorum böyle hareketli flu görüntüleri ben

Malum bugün sayfam fotoğraflarıma ait. Yarın 29 Ekim ve ben bu güne özel kareler paylaşayım dedim..Bu yıl nasıl geçecek günün hakkı olan coşku olabilecek mi bilemiyorum. Malesef günler öncesinden yasaklar geldi yine. Bu sabah da ABD büyükelçiliği İzmir ve Ankara için vatandaşlarına uyarı yaptı. Eh onların uyarıları da genelde doğru çıkıyor. Biz yarın İzmir kutlamalarına katılmayı planlıyorduk. Bu durumda nasıl bir yol izleriz bilemiyorum. İnsanları ne hale getirdiler. Sokağa çıkıp çocuklarımızla paylaşacağımız bu anları bile elimizden alıyorlar....

 Kadifekale'nin tepesi burası....

 Mayıs ayında Kordon'da yapılan laiklik kordonundan bir kare...Denizden de destek vardı o gün.

Ve yine kutlamalardan havai fişek gösterisi....

Yorumlar