Küçük bir Marmaris kaçamağı

Eşimin kuzeni noter. Yeni çalışma yeri bu yaz Marmaris oldu. Gelin gezelim diye ne zamandır çağırıyordu.  Geçen haftasonu küçük bir kaçamak yapıp 2 günlüğüne gittik. Dolu dolu bol yüzmeli bir gezi oldu bize...
Ben 20 yıl önce gitmiştim Marmaris'e. O zaman sevmemiştim. Bu kez pek bir güzel geldi bana.
 Cumartesi tekne turu yaptım. 5 farklı koy, hepsi çok temiz ama kiminde balık olayı süperdi. Ben resmen her durulan yerde belirlenen süreyi sonuna kadar kullanıp yüzdüm....

 Küçük bizim karelerimize katılmıyor bu aralar. Pek bir triplerdeyiz. Onu da kaçak falan çekiyorum...


 Dilek mağarasıymış. Para falan atanlar var. Ama yüzmeye izin vermediler burada....

 Baklabükü Koyu denen bir yerde denizin rengi ne kadar güzel...

 Amos Akvaryum Koyu. İşte burada dip muhteşemdi. Tüm gün burada kalabilirdim ben aslında. Bir balık sürüleri vardı epey çekim yaptık. Balıkların içinde yüzüyorsunuz resmen....


 Burası da yeşil deniz denen yer. Yüzey güzel ama dip o kadar iyi değildi.

İkinci gün de Datça niyetimiz vardı ama. Benim adam klimayla bütünleşip hastalanınca aşırı yorgunluk olur deyip yakın çevrede dolandık. O da pek hoş ve maceralı oldu:))


Yorumlar