Tatil bitti....

 Bizim yıllık Didim tatilimiz de bitti nihayet. Eşimin babası polis emeklisi, ailesinde de var epey polis. O nedenle cümbür cemaat Didim Polis Kampına gidiliyor her yıl. Bizim 11. yılımız. Sürekli aynı yere gitmek sıkıcı gibi ama burası özellikle çocuklar için o kadar rahat ki....

 Bir sabah Devrim'i zorla kaldırıp (sabah 5'te) gündoğumunu fotoğraflamaya gittik. 6.13'te ancak doğdu güneş. Dağ fazla yüksekmiş....O kareleri bilahare paylaşırım....

 Yine gece çekimi, Grenli bir kare o yüzden. Tripotla ayar yapıp çektik...

 Dediğim gibi çocuklara güzel burası. 7 tane koy var. Her biri ayrı güzel. Ayrıca büyük bir alan olduğundan bisiklet kullanma şansları var. Top oynayabiliyorlar. Canları çıktı tatilde:))))


 Yine bir gece çekimi. Şeyliğim tuttu, 10 saniye çekim ayarını bulamadım makinede. Makineyi ayarlayıp, 2 saniyede Devrim'in yanına geleceğim diye komik komik kareler çektim:))) Hız rekoru kırdım resmen....

 Ve atlayışlar. Benim erkeklerin vazgeçilmez eğlencesi. Ne anlıyorlar bilmem. Ben bu yıla kadar atlamamıştım. Bu yıl ilk kez arka arkaya denedim balıklamayı falan. Devrim şoklarda. Ama yüzmek çok daha zevkli bence...


Yorumlar