Güneş güzelliklere doğsun artık....

Bunca yıldır Didim'e giderim ilk kez "ben bu yıl güneşin doğuşunu fotoğraflayacağım" diye tutturdum. Genelde tüm gün yüz, bisiklete bin yorulunuyor. Bir de bu yıl maçlar vardı, geç sattlere kadar seyredildi.....Benim adam zırlasa da geldi benimle. Sabahın 5'inde kalktık bisikletlerle gittik, güneşin doğacağı koya. Dağlar yüksek olunce bizim güneş anca 6.13'de doğdu. Biz de sıkıntıdan kendimizi de çektik hiç aklımızda yokken. İlk kez bir tatilde bu kadar çok fotoğrafım çekildi....

 Güneş doğmadı ama kızıllığı muhteşem yine de...


 Bu arada kuşlara yoğun yalvarmalarımız sonucu gün doğumunun önünden bir sürü geçti:)) Hani hoş kare olur boş boş çekmek güzel değil. Ya bizim kuşlar hep dağ hizasından uçuyorlar, az yükselseler...


Hep aynı yere gitmenin verdiği rutinlikten sanırım eskisi kadar çekim yapmıyorum tatilde. Hoş yine de yüzlerce kare çekmişim ya....Eskiden daha da abartırdım. Özellikle çocukları o kadar çok çekerdim ki....Şimdi onlar da istemiyorlar zaten. Sanırım o yüzden takıldım bu gündoğumu ve batımına bu yıl.
Çoğumuz bayramı kutladık, tatile gittik ya da bulunduğumuz illerde küçük kaçamaklar yaptık. Ama hayat devam ediyor yine. Sıkıntılar, ölümler, kazalar, bombalar hiç bitmedi malesef. Güneş keşke güzellikler doğsa artık.

Türkiye'nin genel sorunlarını düşününce küçük olsa da bizim de kiracımızla başımız dertte. Hani insanın basiteri bağlanır da bile bile hata yapar ya. Onun hesap nasıl bu adama kiraladık evi diyoruz. 8 aydır falan kiracımız sürekli kira geciktirme, kira dönemi eve hırsız gibi girip çıkma. Yeğeni kız kaçırmış saklanmışlar bizim evde.  Rahatsız olduk çık dedik, ev tuttum çıkıyorum dedi. Marttan beri yalan çıktı o da..3 aydır elektrik su faturalarını vermediği için dün suyunu kestik. Bizi polise şikayet etmiş. Karakolluk olduk akşam akşam. Haliyle bu polisin işi değil. Savcı, mahkemeye gidin dedi. Sabah da Devrim'i arayıp tehdit etmiş. Nasıl bir sıkıntı hali içimde anlatamam. Bakıyorum öyle kolay da çıkartamıyoruz adamı. Resmen sülük gibi yapıştı....

Yorumlar