Güzel bir hafta dilerim:))))


Bu mevsimde çiçeklere yumulmuş uçucuları çok seviyorum ben. Giriyorlar içlerine pek sevimli geliyorlar bana. Bunlar birkaç hafta öncenin görüntüleri tabiki. Artık orlat, çiçekler kurumaya başladı. Böcekler ve kelebekler de çekilir yavaş yavaş. Ama merak etmeyin ben bol bol çektim:)))



 Bu vatandaş da arkası-önü görüntüsü verdi bana:)))) Hoş onun talebiyle değildi ye ben dolandım etrafında....Minicik bir şey tutunmuş yaprağa.....

Perşembe günü mezunuyetimiz var bir aksilik olmazsa. Orada çocukların portre fotolarını ve töreni çekeceğim. Onun için netten bu ara hep tüyolar okuyup duruyorum. Bir de kardeşim sünnet yapacak,  geçen gün de temizliğe gittik. Yarın yine tarlada yolları bizi bekler. Bu ara azıcık yavaşladım yani.  Cepten yiyeceğim artık. Hepinize güzel bir hafta sonu dilerim.....

Yorumlar