Güzel Foça....

 Foça'ya yıllar önce gitmiştim. Eski Foça'ya tabiki. Bayılmıştım oralara. Hep aklımda bir gün orada yaşamak vardır hatta...

Dün yine Foça'daydık. Eğitim-Sen Üniversiteler Şubesi üyelerine piknik düzenlemiş biz de bu fırsatı kaçırmadık. Sazlıca Plajı burası. Deniz çok güzeldi. Millet piknik-çay demleme olaylarına girdi varır varmaz. Devrim Ada ve ben direk denize:))) Şu yukarıdaki yerden  girdik biz. Epey bir kestane var ama derin olduğu için sorun yaratmadı. Bir de ayrı bir kumsalı var (orayı çekmemişim) genelde insanlar ordan giriyorlardı denize...

 Grup güzel olunca türküler söylendi, bağlama keyfi yaşandı....

 Yarışmalar çok eğlenceliydi....



Eğitim Sen bir güzellik daha yapmış. Özlem Kılınçarslan Sözbilir'i de getirdi piknik alanına. Özlem hanım çocuklarla sohbet edip kitaplarından birer tane imzaladı onlar için.

Yorumlar