Bir zamanlar örgü de örerdim.....


 İlk blog yazmaya başladığım zamanlarda örgücüydüm ben. Kazak, atkı, bere, fular....Örmek ilk gözağrılarımdan biridir. Hatta bir dönem dantel terapi gibi gelirdi. Üniversite dönemimde yatak takımı örmüşlüğüm falan var. O derece yani....

Şimdi dantelin d'sini bile duymak istemem. Nasıl örmüşüm o koca koca parçaları bilmiyorum. (buna yaşlılık diyorlar sanırım:) Örgü ise evde kullanan kalmadığı için bırakıldı. Çocuklar zaten çok sevmediler örgü kazakları. Ada bir ara süveter giyerdi sadece. Deniz'in de çok sevdiği hırkası...

2 fular için amma uzun bir giriş oldu:))) Bu iki fuları epey bir zaman önce örmüştüm. Çok basitler aslında ama şık duruyorlar. Ben en çok yukarıdakini seviyorum. Epey de kullandım onu. Basit zincirlerden oluşuyor. Ara ara sıkiğne ile zincirler birleştiriliyor.

Alttaki de yine zincir ama bu kez çiçek çiçek... Motifler tek tek örüldüğü için biraz uğraştırıyor ma temelde o da çok basit. Baharlık kolay ama şık seçenekler olduğu için paylaşmak istedim...


Yorumlar