Ada'nın mezuniyet töreni....

 Bir kaç sefer yazdığım gibi Ada'nın mezuniyet töreni vardı dün. Okullar haziranın 17'sinde kapanacak ama ama mezuniyet törenleri yavaş yavaş yapılmaya başladı. Törenni fotoğraflarını ben çektim. Portre, kep atma, toplu fotolar falan....

En büyük sıkıntım flu çekmekti. Malesef 9 çocuğun portresinde fluluk var. Onları pazartesi yeniden çekeceğiz. Sabahtan beri can sıkıntısı, tatsızlık....Açıkcası oğlumun mezuniyetine bile o kadar sevinemedim. İşin içinde para falan yok ama yine de hepsi net olsa çok iyi olacaktı...

 Neyse...Benim güzel oğlum okul birincisi olarak mezun oldu. Konuşma yaptı, "ağlarım ben şimdi" diyordum ama çekim stresinden sanırım ona sıra gelmedi:))))

 Arkadaşlar ve matematik öğretmenimizle. Ben saatlerce ayakta olduğum için spor ayakkabı ile çalıştım sonra değiştirdim üstümü...

Deniz babası işten çıkana kadar yanımızdaydı. İkisi katılmadılar gecemize ama bir kaç kare de çekildik birlikte....

Yorumlar