Odun diliminin tepsi uyarlaması





 Odun diliminin bir başka uyarlaması var bugün. Ben dilimlerden nihale, bardak altlığı, kek standı, fotoğraf kübü altlığı gibi çeşitli şeyler yapmıştım zaten. Ne zamandır aklımda olansa tepsi idi. Bekliyordum ki belki karşıma şöyle büyük bir dilim çıkar diye. Fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere benim tepsi birazcık küçük:))
Malesef elimizdeki kütükler çok kalın olmadığından dilimler de fazla büyük olamıyor. Yine de içimde kalmasın dedim yaptım. Odun dilimi önce zımparalandı. Havya ile kış teması yaptım bu kez. Bir ağaç ve kar taneleri. Ağaç neydi anımsamıyorum ama yakması çok zor oldu. Ahşap boyası ile zemin karını boyadım. Yat verniği ile vernikledim.


Devrim'den kulp rica etmiştim. Ahşap için en uygun bunları buldum diye aşağıdakileri almış. Çok sevmedim ya daha gönlüme göre olanını bulursam değiştirmek zor değil...Bitince kahve yaptım evin erkeklerine:)))


Yorumlar