Yeni kitap ayraçları....

 Ada ve Deniz'in öğretmenlerine yaptığım kitap ayraçlarını gören okul aile birliğinden arkadaşaşım "Hani bize" olmuştu. O ara elim sıkışıktı biraz hemen yapamamıştım. Daha sonra sadece Selda'ya değil diğerlerine de yaptım kitap ayracı. Araya 15 tatil girdi henüz veremedim ama önümüzdeki hafta teslim ederim artık...


Bunlar da Pinuccia'nın Okuma Şenliği'nden gelen hediye kitaplarımız. Aslında çok oldu geleli. Bu ara evde sürekli çocuklarlayım. Evde sürekli bir hareket. Nete girip şöyle gündeme baksam da bloğa o kadar giremedim. Kaldılar o yüzden..
Voltaire'nin kitabı benim hediyem. Lilliput ise Deniz'in. Yaz şenliğinden kazanmıştı kitabı. Adres ve kargo sıkıntılarından kitap birkaç kez gidip geldi yayınevine. Nihayet geldi ve Deniz çok sevdi kitabını....Teşekkür ederiz Pınar:))))

Yorumlar