Arif ve Onur için takı Yastıkları

 Hani benim 2 yeğenim haziran ayında sünnet olacaklar ya onlar için hazırladığım takı yastıkları da böyle efendim...Bu iş için epey bir nette dolandım. Genelde saten kullanılarak yapılmış takı yastıkları. Keçeden olanlar da epey var ama sünnetlerde ben satene sıkça denk geldim. Açıkcası hiç sevmem öyle kokoş işleri. Bir de çocuklar daha sonrasında da kullanabilsin diye satenden kaçındım ben...

Polar alacaktım kumaşı, annem "olmaz pazen al" dedi. Birlikte baktık kırık beyaz rengi uygun buldu annem. Hatta ben azıcık kolaya kaçıp nazar boncuğu şeklinde dikecektim ki ona da onay çıkmadı:)))))

Neyse yastığımız 40*40 ebatlarında pazen kumaştan dikildi. Delikanlıların her ikisi de (hatta babaları da) koyu Fenerli olduğu için ben böyle bir tema uyguladım. Arif abi olanı. Onunkinde yıldızlar ve kupa var. Hatta 2 yıldız koyuyordum Deniz "Fenerbahe'de 3 yıldız var" dedi. Sonrasında Devrim de "Fener bu yıl 4. yıldızı takabilir olmamış" demesin mi......

  Onur en miniğimiz...Ailenin de en küçük torunu. Onunkinde de yaşına uygun bir ayıcık koydum Top da ekledim baktım boş kaldı. Yine Deniz beyden kale önerisi geldi. Kalenin direklerini keçeden kesip aralarını iple yaptım. Silikonla yapıştırdım. Epey bir parmaklarımı da yaktım bu arada...


Yorumlar