İkinin Biri

 Ne zamandır tiyatroya gitmiyordum. Çok sevmeme karşın evin erkeklerinin muhalefetine takılıyordum sürekli. Birkaç haftadır devlet tiyatrolarının sahnelediği oyunlardan uygun olanına gidelim diye bakınıyordum hatta ama bir türlü denk gelip de bilet alamamıştım.
Bu arada yeri gelmişken. Devlit Tiyatroları online da bilet satıyor. Ama ne zaman baksam ya bilet kalmamış oluyor ya da sonlardaki sıralarda tek tük. Geçen gün inat ettim biletin satışa çıktığı tam 11'de girdim sistemlerine. Sistem açılır açılmaz son 3 sıra haricinde yine bilet kalmamıştı. Anladığım kadarıyla gişeden satmışlar. Madem online hizmet veriyorlar biletlerin bir kısmını da buraya ayırmaları gerekirdi bence....

İkinin Biri oyununu ise Devrim bulmuş netten. Dedim ya kopmuştum tiyatro olayından Sahne Tozu Tiyatrosu'nu da atlamışım. Oyun nasıl güzel, nasıl komikti anlatamam. Hoş espiriler yetişkinlere göreydi. Gişeden billet alırken sormuştuk çocuklara uygun mu diye hatta. Ama çok absürd şeyler yoktu. Deniz kıkır kıkırdı oyun boyunca. Çıktığımızda "ne anladın oyundan" diye sorduk. " Pek birşey anlamadım ama muhteşemdi" oldu yanıtı...

Oyun, ocak sonuna kadar YKM'nin yanındaki sahnede haftada 3 gün oynanacak. Vaktiniz varsa kaçırmayın derim ben...

Yorumlar