Geri dönüşüm puf






Ne zamandır aklımda olan projelerden biri puf yapmaktı. Aslında yapalı da epey oldu. Fotoğraftan da anlaşılıyor Deniz atlet-şortla:))) Ama işte paylaşmada biraz geç kaldım bu çalışmamı...

Pufun ana aksamı eski bir sehpadan. Y ada ben öyle sanıyorum. Aşağıda boyanmış hali görünüyor bu parçayı Urla'da Devrim getirdi bir komşuları atmış. Gördüğümde aklıma ilk gelen puf yapmaktı. Beyaz boya aldım. Dyo marka boya kullandım. 3 kat boyadım. Vernik kullanmadı.



Sünger seçimini ise evde bulunan eski bir parçadan yana kullandım. Sent süngeri bulmak bir mesele. Süngerin bir tarafı hafif kavisliydi ama duruş bozukluğu olmadı. Zaten mevcut kılıfının üstünü bir çarşaf parçasıyla kapladım ve zımbaladım. Daha sonru arabalı duck kumaşımla bir kez daha kapladım. Hatta ilk kaplamamda potluklar olmuş, bir hafta sonra söküp yeniden gerdirdim....


Aşağıda görüldüğü gibi de bir parçe ile zımpa ve kumaş çöplüğünü yeniden kapadım.




 Sonuç böyle işte. Deniz direk buna sahip çıktı. Satranç sehpasının önünde kullanıyor.
Bir cesaret edebilsem koltuklarımı beyaz kumaşla kaplamak istiyorum ama onca kumaşı alıp beceremezsem sinir olurum...



Yorumlar