2016 pek ters baktı bize....



Bir yılı bitirip yenisine başladık nihayet. Umarım genel olarak iyi ve savaşsız bir yıl olur....

Bizim 1 ocağımız ise pek bir tersti. Yılbaşı akşamı klasik olarak tüm kardeşler, çocuklar annemdeydik. Yedik, sohbet ettik. Çocuklar gece annemde kalalım dediler. Benim migrenim tuttu 11 gibi ayrıldık biz. Ben batıl inançlıyımdır azıcık. Keşke 2016'ya girerken birlikte olsak diye geçirdim içimden. Yolda Devrim'e hadi İzmir'in yüksek biryerinden havai fişek izleyelim dedim. O mırınkırın etti. Neymiş tekin olmazmış öyle yerler. Ben fotoğraf da çekecektim...

Sabah kahvaltı ettik işyerinden aradılar Devrim'i. Güç sistemi bilinmez biçimde kapanmış tüm bilgisayarlar da hemen çağırdılar. (Devrim Dokuz Eylül'de çalışıyor) Çocukları getirdi önce. Bu arada yukarıdan güneş enerjisinden su damlayamaya başladı. Meğer depo delinmiş ta en alttan su hızla akıyor. Vana kapatmak falan işe yaramadı. O soğukta bir bahçeye bir terasa çıkıp sularla uğraştım. Tüm hattı kestim yine de depolardar epey su aktı. Yeni yılın ilk gününü soğuk, üşümüş, susuz ve sinirli geçirdim anlayacağınız...Ki bir gece önce cuma günü için hayalem soba başına kıvrılıp çay ve kitap keyfi yapmaktı...Devrim bugün açık bir su depcu aramaya çıktı bakalım....

Yorumlar