Doğadan......



Çarşamba günü okulda yerli malı etkinliği vardı. Okul aile birliğinde olduğumuzdan hem çocukların mamalarını götürdük hem de 3 arkadaş biraz işlerle ilgilendik. Öğleden sonra okuldan çıkıp aceleyle  pazara gidip geldim ki akşam da işim var. Tam elim kolum dolu içeri gidiyorum duvarda bir tırtıl. Hazine bulmuş kadar sevindim. Havalar soğuduğundan beri böcekler çekilmişti. Makro çalışamıyordum. Okul yüzünden de gezmelere gitmiyoruz. Makine paslanacaktı nerdeyse:)))

Neyse ben poşetleri girişte bırakıp makinemi aldım. Tırtılı dal parçasıyla daha güneş gören bir yere götürdüm. Makroda ışık çok önemli. Objeye iyice yaklaştığımız için ortamı karartıyoruz zaten. Biraz çekim yaptım.
Arıyla da balkonda karşılaştık. Hasta mı ölecek mi bilmem hareketleri çok yavaşlamıştı. Değilse oldukça hareketli hayvanlar....

 Aşağıdaki kareyi 5 kare ponoramadan oluşturdum., Ortada netliği kaçırmışım. Ama fena olmadı benim için yine de....

Yorumlar