Ben şimdiden yazı özledim


Ben şimdiden yazı özledim:((( Kış ve soğuklar bana göre değil. Kimi kış mevsimini çok seviyor ama ben cık...
Hoş yakınmak değil buradaki amacım. Ciddi ciddi bu havalarda doğru dürüst ayakkabısı olmayan, sırtına kalın birşeyler giyemeyen, hatta barınamayan insanlar var. Daha dün alışverişe giderken gördüm benim küçük yaşlarında bir oğlan çocuğu terlikliydi. Çoğunuz dikkat etmişsinizdir son aylarda sokaktaki insanların da dilencilerin de sayısı inanılmaz arttı. Malesef Suriye konusundaki politikalar yine suçsuz insanları ve çocukları vurdu....


Bunlar değildi yazmak istediklerim ama işte çıkıverdi klavyeden. Cuma günü yazdan kalma fotoğraflarımdan paylaşayım dedim. Ben böyle kıştan sıkıldıkça zaman zaman paylaşırım çiçek-böcek-deniz karelerini...

 Tarlada gece yıldızlar. Yıldız kaymış tam çekerken:)))

 Bizim kedimiz. Dışarıda bakıyoruz kendisine ama son zamanlarda yüzünü gören cennetlik. Bazen 1 hafta ortadan kayboluyor. Acıkmış olarak geliyor. Sonra gere pırrr.....




Yorumlar