Haftayı güzel karelerle kapatayım...

Zaman ne hızlı akıyor. İnsan ne zaman pazartesi ne zaman cuma şaşırıyor bazen. Yine bir haftayı devirdik bakalım. Ben haftayı keyifli karelerle kapatayım bugün...

Geçen hafta sonu Urla'daydık. Tarlaya gitmediğimizden sahilde güzel bir yürüyüş yapalım dedik. Bu yaz hiç yapamamıştık çünkü. Urla sahil çok değişmiş. Kısa bir parkur da olsa bisiklet yolu yapmışlar, plaj yapılmış, duş yerleri falan vardı. Çocuk oyun alanı yapmışlar. Epey güzel görünüyordu....


Ağaçlardaki kargaları çektim biraz. Elimde Rus malı eski manuel bir objektif var. Arada onunla denemeler yapıyorum. Biraz ağır bir objektif ve netlemesi zor. Bu yüzden uçan kuşu net çekebilmek benim için hoş birşey:)))


Urla'da 2 bisiklet var.Biz yürüdük çocuklar bisiklete bindiler...


 Bu arabada sahil yolundaydı. Nasıl sevimli ama...


 Vatandaş poz vermeyi sevmiyor. Bir kare çektim yanaşınca kaçtı...

 Hava rüzgarlı olunca sörfçülerde faaliyetteydi...

Gün batımını çekmek için akşam Devrim'le yeniden çıktık. Ama hain güneş benim istediğim taraftan batmadı. Coğrfya özürlü olunca insan hesaplayamıyor...

Yorumlar