Deniz satranç turnuvasında 5. oldu.....

 (sağdan 3. Deniz. Bordo eşortman üstüne gri hırkalı)

Hafta sonu ben yine mesaideydim. Deniz'in satranç turnuvası vardı iki gün onunla birlikte beklemelerdeydim o yüzden.  Karabağlar Belediyesi'nin düzenlediği 4. Başöğretmen Atatürk Satranç Turnuvası vardı. Belediye gerçekten güzel hazırlanmış. Bu 5. turnuvamız hiç böylesini görmedik. İki gün boyunca sürekli semaverde çay demleyip bekleyenlere ikram ettiler. Çocuklara öğle yemeği için ayran ve sandviç hazırlatmışlar. Çocuklara girişte sularını ikram ettiler. Minik ama hoş detaylardı yani......

Vakitsizlikten her turnuvaya gidemiyoruz ama epeydir gitmedik diye buna götürdüm ben. Neyse 5. oldu pek mutlu. Sabah madalyasıyla gitti okula. Bir de satranç takımı kazandı. Birincinin ödülü tabletti pek heveslendi ya daha tecrübesi az. Çok çalışması lazım...

İkinci gün maçlar bitip de ödül töreni beklenirken durum yukarıdaki gibiydi. Devrim top getirmiş gelirken oradaki tüm çocuklar sahaya aktı resmen. İlk gün sahayı açmamışlardı. Çocuklara asıl ödül bu oldu sanki. Hepsi sudan çıkmış balık gibiydi, 2 saate yakın koştular...
Ama benim top getiren kocam söylediğim halde makinemi getirmemiş. Ödül töreni fotoğrafı çok fena.

Yorumlar