Nevresim diktim.....


Dikiş ve ben ayrı dünyaların kavramlarıyız. Ama işte bazen buluşuyoruz gerekliliklerden:)))

Malum Denizli tekstilin merkezlerinden biri. Oralara gidip de nevresim havlu almayanı dövüyorlarmış. Ama ben daha önceki gidişimde oraların fazla turistik olduğunu farketmiştim. İzmir'den herşeyi daha ucuza almak mümkün. O yüzden bu kez annemle ikimiz hiç bu tür bir alışverişe niyetlenmedik bile. Ama teyzem bildiği bir parçacı olduğunu söyleyince de dayanammadık gittik.

Dükkanda bir dünya çarşaflık kumaş vardı. Ama pek dağınıktı ve satıcının oğlu uğraşmaya gönüllü değildi. Yine de ben 3 nevresimlik kumaş seçtim. En üstteki malesef tek kişiliğe yetti. Pazen kumaş altınada içindeki tondan kehverengi bir parça bulabildim hatta. Güzel bir takım oldu.


Öremcek adamlı çocuklara tam oldu. Diğeri altta kalmış, gri-pembe çizgili bir kumaş. Onlara alt çarşafı ayarladım mı tamam...Nevresim dikimi kolay geliyor bana. Bu yüzden uygun kumaş oldu mu üşenmiyorum. Genel olaraksa dikiş  pek sevemediğim işlerden....


Yorumlar