Karga Sahaf'la keyifli alışveriş


Bu ara biraz koptum netten. Ankara'da yaşanan patlamalar, giden canlar, ardından yapılan abuk subuk açıklamalar, gülen bakanlar, kutuplaşmalar.....Çok berbat günler yaşıyoruz giderek de kötüleşiyor sanki. Eskiden sadece kürtlerin ölümüne sevinenler şimdi iyice sağ-sol kutuplaşmasına döndürdü işi. Aslında farklı renkler, farklı düşünceler hayatı güzelleştirir. Hepimiz bir kalıptan çıkmadık. Hayata bakış açılarımız farklı. Ama bir insanın parçalanmasına sevinmenin bakış açısı olamaz bence...

Acil sağduyuya ihtiyacımız var. Umarım tez zamanda güzel günler gelir....


Benim gülümseten bir kargo ile başlayayım yeniden paylaşımlarıma. Dah önce bahsetmiştim. Deniz Peyami Safa'nın Cingöz Recai serisinin hastası. Geçen yıl Cingözün Esrarı kitabı 1'i almıştım ama ikincisi yoktu aldığım sitede. Benim oğlanın yeni aklına düştü illa onu istedi. Aradık epey netten bir tek Nadir Kitap sitesinde Karga Sahaf'ta bulduk.. Nadir Kitap genelde ikinci el kitapları satan kitapçıları birarada bulabileceğiniz bir site. İlk kez alışveriş yaptım buradan. Kitabımız Adana'dan geldi.  Yukarıdaki güzel paketleme ile. Çoğu zaman kitap siteleri o kadar kötü paketliyorlar ki kitapları kışır kırış gelenler oluyor. Bir de üstüne kahve eklemişler. Yurtiçi kargoyla atışmalarımın üstüne pek güzel geldi bu paket.

Aslında karşı taraf kargoyu çabuk yolladı. Ama Yurtiçi kargoda 3 gün bekledi. Aradım defalarca şubeyi açan yok. Genel merkezlerine şikayet ettim, orası yoğunmuş. Neyse şubeye gittim bu kez önümde en az 30 kişi. Yavaş yavaş ilerleyen bir sıra. Son 4 keredir zaten eve gelmiyordu kargo  bir dahaki alışverişlerimde bu firmanın olmamasına dikkat edeceğim...







Yorumlar