İnsanlar öldürülüyor, insanlar susuyor






Yok böyle bir kıyım. 7 Haziran seçimlerinin sonucundan beri güzel şeyler yapmaya çalışan herkes öldürülüyor. Önce Siriç'ta çocuklara oyuncak -kitap götüren gençleri katlettiler. Bugün de Ankara'da barış için toplanan insanları. Türkiye'nin yasal demokratik oluşumları düzenliyordu o mitingi. Ben pek çoğuna katıldım. Halaylarla, davul-zurnayla olur o mitingler. Görüntülerde de var halay çekenlerin arkasında patlamış bombalardan biri. İlk rakam 30 ölü:(((


BARIŞ çağrısı yapan insanları canlı bombalarla öldürmek. Görmeyenler vardır belki. Sedat Peker'de Erdoğan'a oy verilmesini isteyip oluk oluk kan akıtacaklarını söyledi bu arada. Sevmiyorum bu ülkenin pek çok insanını ben artık. Nasıl bu kadar kör duyarsız olunabilir. Anlamıyorum. Eşim ve ben de gitmeyi istemiştik bu mitinge mesela. Ada'nın kursu engel olmuştu bu kez. Benim gibi insanlar var işte o mitinglerde. Teröristler değil. Yaşamdan insanlar. Ev kadınları, işçiler, memurlar, madenciler, öğretmenler, müdürler........Ama susan çoğunluk ve oh olsun diyenler..................
Tarih nasıl losa yazacak bir gün bugün olanları.

Yorumlar